Logo
 
  Forum  
Κοινότητα
Forum
Αναζήτηση
Σύνδεθείτε

Συνδεθείτε στο Gyn.gr

Ρωτήστε τους

συνεργάτες μας

για θέματα υγείας

που σας απασχολούν

Δείτε πάνω απο

16.000 απαντήσεις 

απο ερωτήσεις

επισκεπτών

Δείτε προφίλ και κάντε

νέους φίλους!

Δημιουργήστε μια

όμαδα και συμμετέχετε

σε άλλες!

 

Web counters Απόκρυψη
Επισκέψεις Επισκέπτες
Σήμερα 24 18
Εχθές 892 660
Top Day 26.535
(03/17/10)
28.246
(03/19/10)
Σύνολο 4.590.704 4.564.163
Forum http://www.gyn.gr
Forum
  > Ερωτήσεις Απαντήσεις για το gyn.gr
    > Γυναικολογικά Θέματα
      > ΞΑΝΑ ΟΥΡΕΟΠΛΑΣΜΑ!
Last Visit:21 Σεπτέμβριος 2014 at 05:04:54Συνδεθείτε | Top 10
  Εκτυπώστε  
ΞΑΝΑ ΟΥΡΕΟΠΛΑΣΜΑ!
1 Αποστολέας Μήνυμα

amanta9
Amateur Amateur

Πρώτη εγγραφή στις:
03 Οκτώβριος 2006
Τοποθεσία:
Greece
Posts:22
STATUS:amanta9 - Offline
Καταχώρηση 01 Νοέμβριος 2006 at 10:55:43 
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΜΕΛΟΣ amanta9 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΑΝ ΜΕΛΟΣ!


ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΤΟ SITE ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΟΝΟ Σ ΕΜΕΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!


ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΛΛΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ!ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΠ ΣΤΙΣ 22 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΟΛΠΟΤΡΧΗΛΙΤΙΔΟΣ ΕΚΑΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΟΥΡΕΟΠΛΑΣΜΑ!ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ VIBRAMICYN & SULTRIN ΓΙΑ 14 ΗΜΕΡΕΣ ΚΙ ΕΓΩ Κ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ!ΜΕΤΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΙΧΑ ΥΓΡΑ Κ ΤΣΟΥΞΙΜΑΤΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΧΑ ΑΓΚΑΘΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ!ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΓΙΑΤΡΟ ΜΟΥ Κ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΜΥΚΗΤΕΣ Κ ΜΕΤΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ!ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!ΚΑΝΩ ΤΙς ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Κ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΥΡΕΟΠΛΑΣΜΑ ΘΕΤΙΚΟ Κ ΠΟΛΛΑ ΠΥΟΣΦΑΙΡΙΑ!ΠΑΩ ΣΤΗ ΓΙΑΤΡΟ ΤΙΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΝΙΩΘΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ!ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΟΥΡΕΟΠΛΑΣΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ!ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΙ ΑΝ ΦΥΓΕΙ ΚΑΛΩΣ ΑΝ ΔΕ ΦΥΓΕΙ ΔΕ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΙ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΑ ΣΑΠΡΟΦΥΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΒΛΑΒΕΣ!ΜΕ ΗΡΕΜΗΣΕ ΚΑΠΩΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΝΙΩΘΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΥΡΕΟΠΛΑΣΜΑ;ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ!

Go Top
Προφίλ - amanta9

Dr.chatzigeorgiou
Expert Expert

Πρώτη εγγραφή στις:
09 Οκτώβριος 2003
Τοποθεσία:
Greece
Posts:2879
STATUS:Dr.chatzigeorgiou - Offline
Καταχώρηση 02 Νοέμβριος 2006 at 08:38:36 
Η γιατρός σας φαίνεται πως έχει απόλυτο δίκιο. Το ουρεόπλασμα δεν προκαλεί συμπτώματα. Περιμένετε λίγο καιρό και μάλλον η τοπική άμυνα του κόλπου θα διορθώσει μόνη της τη διαταραχή.


Φιλικά,


Κ.Χ.


---------------
Δρ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ,
Μαιευτήρας- Χειρουργός Γυναικολόγος.
Διδάσκων ΠΔ 407/80 σε βαθμίδα Λέκτορα,
Δ' Μαιευτική-Γυναικολογική Κλινική Α.Π.Θ., Νοσοκομείο "Ιπποκράτειο"
Θεσσαλονίκης

 Ιατρείο: Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, Θεσσαλονίκη. Τηλ. ραντεβού: 2310-227981 (Δευτέρα-Παρασκευή, ώρες 17.30-20.30)    chatzkon@hotmail.com 

Go Top
Προφίλ - Dr.chatzigeorgiou Αποστολή Mail - Dr.chatzigeorgiou
  Εκτυπώστε  
 
Cookies Απόκρυψη
Κάντε το Gyn.gr αρχική σελίδα στο browser σας
 
 ©gyn.gr 2002-2014 - Contact Site Owner - webmaster (a) gyn.gr - Designed with ASP-Nuke community v1.4 SP4
Όροι χρήσης - Προστασία προσωπικών δεδομένων - Προστασία πνευματικής ιδιοκτησίας
Page processed in: 1,0781 seconds.