Logo
 
  Forum  
Κοινότητα
Forum
Αναζήτηση
Σύνδεθείτε

Συνδεθείτε στο Gyn.gr

Ρωτήστε τους

συνεργάτες μας

για θέματα υγείας

που σας απασχολούν

Δείτε πάνω απο

16.000 απαντήσεις 

απο ερωτήσεις

επισκεπτών

Δείτε προφίλ και κάντε

νέους φίλους!

Δημιουργήστε μια

όμαδα και συμμετέχετε

σε άλλες!

 

Web counters Απόκρυψη
Επισκέψεις Επισκέπτες
Σήμερα 1.050 679
Εχθές 1.346 951
Top Day 26.535
(03/17/10)
28.246
(03/19/10)
Σύνολο 4.589.534 4.563.274
Forum http://www.gyn.gr
Forum
  > Ερωτήσεις Απαντήσεις για το gyn.gr
    > Γυναικολογικά Θέματα
      > ΞΗΡΟΤΗΤΑ ΚΟΛΠΟΥ
Last Visit:19 Σεπτέμβριος 2014 at 20:54:19Συνδεθείτε | Top 10
  Εκτυπώστε  
ΞΗΡΟΤΗΤΑ ΚΟΛΠΟΥ
1 Αποστολέας Μήνυμα

giank
Debutant Debutant

Πρώτη εγγραφή στις:
18 Ιούλιος 2006
Τοποθεσία:
Greece
Posts:13
STATUS:giank - Offline
Καταχώρηση 19 Φεβρουάριος 2008 at 15:43:36 
Γιατρέ καλό σας απόγευμα.

      Εδω και ενα χρόνο με συνταγή γιατρού κανω χρήση των χαπιών Yasmin. Oυσιαστικά δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τα συγκεκριμένα χάπια. Το μόνο θέμα είναι οτι εχω παρατηρήσει
ξηρότητα στον κόλπο με αποτέλεσμα μετά απο κάποια ώρα η σεξουαλική επαφή να γίνεται επώδυνη.
      Θα μπορούσα να κάνω κάτι γι'αυτό; Κάποια χρήση λιπαντικού ή οτιδήποτε ή χρειάζεται
να σταματήσω τη χρήση των χαπιών;
      Σας ευχαριστώ πολύ.
Go Top
Προφίλ - giank

Dr.chatzigeorgiou
Expert Expert

Πρώτη εγγραφή στις:
09 Οκτώβριος 2003
Τοποθεσία:
Greece
Posts:2879
STATUS:Dr.chatzigeorgiou - Offline
Καταχώρηση 01 Μάρτιος 2008 at 16:10:38 
Είναι γνωστό πως τα αντισυλληπτικά μπορούν να προκαλέσουν κολπική ξηρότητα. Υπάρχουν 2 λύσεις: Η μία είναι να χρησιμοποιήσετε κάποια λιπαντική αλοιφή (υπάρχουν στα φαρμακεία) και η 2η είναι να μιλήσετε με το γιατρό σας ώστε να σας αλλάξει το φάρμακο με κάποιο άλλο που περιέχει λίγο περισσότερο οιστρογόνο.


Φιλικά,


Κ.Χ.


---------------
Δρ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ,
Μαιευτήρας- Χειρουργός Γυναικολόγος.
Διδάσκων ΠΔ 407/80 σε βαθμίδα Λέκτορα,
Δ' Μαιευτική-Γυναικολογική Κλινική Α.Π.Θ., Νοσοκομείο "Ιπποκράτειο"
Θεσσαλονίκης

 Ιατρείο: Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, Θεσσαλονίκη. Τηλ. ραντεβού: 2310-227981 (Δευτέρα-Παρασκευή, ώρες 17.30-20.30)    chatzkon@hotmail.com 

Go Top
Προφίλ - Dr.chatzigeorgiou Αποστολή Mail - Dr.chatzigeorgiou

poitiers
Confirme Confirme

Πρώτη εγγραφή στις:
10 Ιούλιος 2007
Τοποθεσία:
Greece
Posts:119
STATUS:poitiers - Offline
Καταχώρηση 01 Μάρτιος 2008 at 17:12:46 
Γιατρε,αντιμετωπίζω κ γω το ίδιο πρόβλημα με τη φίλη από δω.Παίρνω τα yasmin κ μετά από κάποια ώρα ξηραίνεται ο κόλπος.Το ίδιο πρόβλημα είχα κ όταν έπαιρνα τα gynofen:Σχετικά με τις αλοιφές που λέτε από το φαρμακείο,μήπως γνωρίζεται καμία που να μην προκαλεί πρόβλημα στον κόλπο κ να μην υπάρχει φόβος να τρυπίσει το προφυλακτικό.Πχ η χρήση βαζελίνης από πολλούς θεωρείται επικίνδυνη.

Go Top
Προφίλ - poitiers

dr.zissopoulos
Expert Expert

Πρώτη εγγραφή στις:
08 Οκτώβριος 2003
Τοποθεσία:
Greece
Posts:12555
STATUS:dr.zissopoulos - Offline
Καταχώρηση 14 Μάρτιος 2008 at 22:11:01 
ολα τα  λιπαντικα  κολπου ειναι ακίνδυηνα και ισοδύναμα... Απ΄ εδω  δεν ειναι  δυνατόν   να δειξουμε προτιμήσεις... Να ρωτησεις τηλεφωνικά τον γιατρό σου,  ή να  πας σε ενα  φαρμακείο!


Π. Ζ.. [lo]


---------------
Δρ. Παρμενίων Ζησόπουλος
Μαιευτήρ - Χειρουργός - Γυναικολόγος
Κούσκουρα 3, 54622 Θεσσαλονίκη
Go Top
Προφίλ - dr.zissopoulos Αποστολή Mail - dr.zissopoulos
  Εκτυπώστε  
 
Cookies Απόκρυψη
Κάντε το Gyn.gr αρχική σελίδα στο browser σας
 
 ©gyn.gr 2002-2014 - Contact Site Owner - webmaster (a) gyn.gr - Designed with ASP-Nuke community v1.4 SP4
Όροι χρήσης - Προστασία προσωπικών δεδομένων - Προστασία πνευματικής ιδιοκτησίας
Page processed in: 0,9844 seconds.