Logo
 
  Forum  
Κοινότητα
Forum
Αναζήτηση
Σύνδεθείτε

Συνδεθείτε στο Gyn.gr

Ρωτήστε τους

συνεργάτες μας

για θέματα υγείας

που σας απασχολούν

Δείτε πάνω απο

16.000 απαντήσεις 

απο ερωτήσεις

επισκεπτών

Δείτε προφίλ και κάντε

νέους φίλους!

Δημιουργήστε μια

όμαδα και συμμετέχετε

σε άλλες!

 

Web counters Απόκρυψη
Επισκέψεις Επισκέπτες
Σήμερα 485 358
Εχθές 1.163 772
Top Day 26.535
(03/17/10)
28.246
(03/19/10)
Σύνολο 4.645.461 4.601.052
Forum http://www.gyn.gr
Forum
  > Ερωτήσεις Απαντήσεις για το gyn.gr
    > Γυναικολογικά Θέματα
      > θεραπεια ερπη
Last Visit:30 Οκτώβριος 2014 at 13:43:44Συνδεθείτε | Top 10
  Εκτυπώστε  
θεραπεια ερπη
1 Αποστολέας Μήνυμα

rena!
Utilisateur Utilisateur

Πρώτη εγγραφή στις:
06 Απρίλιος 2009
Τοποθεσία:
Greece
Posts:59
STATUS:rena! - Offline
Καταχώρηση 27 Απρίλιος 2009 at 07:34:22 
Γιατρε μου,


συγνωμη αν σας εχω κουρασει, αλλα δεν ξερω πραγματικα τι αλλο να κανω.


Πριν 2 μερες ειχα παλι συμπτωματα( τσιμπιματα, υγρα που περιειχαν κατι ασπρα κομματακια, οχι ακριβως οπως οταν εχουμε μυκητες. Το ph μου εχθες ηταν 4,5 παρ'ολα αυτα.Εχθες εμφανισα παλι ερπη στον αυχενα αυτην τη φορα. Σε 2-3 μερες περιμενω να αδιαθετησω.Το λεω αυτο επειδη ο δερματολογος μου λεει πως ειναι "καταμηνιος ερπης" και ολα τα παραπανω συμπτωματα ειναι απο αυτο.


Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης, με δεδομενο οτι και τις προηγουμενες 2 φορες που εμφανισα ερπη, πριν γινει αυτο ειχα τα ιδια ακριβως συμπτωματα, υπαρχει περιπτωση να ειναι απο αυτο? Καθε φορα με το που εμπφανιζεται καπου ο ερπης τα συμπτωματα υποχωρουν.Απο την αλλη, ποσο δυνατον ειναι να συμβαινει κατι τετοιο οταν δεν εχω κατι στα εξωτερικα γεννητικα μου οργανα?


Τι απο ολα ειναι σωστο? Εχω μπερδευτει και κουραστει, εχω κανει καθε ειδους εξεταση εδω και 1 χρονο. Υπαρχει κατι αλλο που μπορω να κανω.


Και κατι ακομα, ο δερματολογος που μου ειπε ολα τα παραπανω, οταν του ζητησα καποια θεραπεια μου ειπε οτι απλα θα πρεπει να ηρεμησω και να το ξεχασω.Πως ειναι δυνατον να το κανω αυτο εχοντας συμπτωματα? Ολο αυτο ειναι πολυ ψυχοφθορο για εμενα και τον συντροφο μου και πλεον η σχεση μας ειναι σε πολυ ασχημο σημειο.


Υπαρχει καποια θεραπεια που να ζητησω απο τον δερματολογο? Εχω ακουσει για κατασταλτικες θεραπειες. Οπως καταλαβαινετε μου ειναι πολυ δυσκολο 1 φορα καθε μηνα να το περναω αυτο. Ειναι 3 συνεχομενοι μηνες που γινεται αυτο.Τι γνωμη εχετε.Μου συνεστησε και πλυσεις με betadine. Τι λετε εσεις?


ευχαριστω


 


 


 

Go Top
Προφίλ - rena!

dr.zissopoulos
Expert Expert

Πρώτη εγγραφή στις:
08 Οκτώβριος 2003
Τοποθεσία:
Greece
Posts:12555
STATUS:dr.zissopoulos - Offline
Καταχώρηση 27 Απρίλιος 2009 at 16:43:56 
Αγαπητή  Φιλη!


Ναι, υπαρχει αυτό  που λέει  ο συναδελφος  δερματολογος  κι  εχει βεβαια  και τις  ψυχωσωματικές του διαστάσεις..


Αν  επανεμφανιζεται   ερπης,  μπορεί  να ενοχληματα να περιοριστουν  με  αντιική θεραπεια  (αντιερπητικά  φάρμακα) ,   για την διαρκεια της υποτροπης..  


Τα  κολπικά  υγρά   εχουν στις περιπτωσεις αυτές ,  φυσιολογικο  pH... Αν εχεις τοπικο ενοχλημα  στον  κολπο (κνησμός),   βοηθουν    μυκητοκτονα   κολπικα  υποθετα  3ημερου  αγωγής...  (οι μύκητες επιβιωνουν  ακριβώς σε....  φυσιολοικο  pH!)...


Ατυχώς  εισαι περιστατικό  που θέλει σ΄αυτή την  φαση  της  ζωής  σου , καποιο  ΄΄στενό΄΄ μαρκάρισμα,  που ειναι  και  ψυχοσωματικά  σημαντικό  κι αυτό δεν  μπορουμε να το κανουμε εμείς τόσο  καλά  απ΄ εδώ..  Υπαρχει προφανώς  καποια  μειωση της τοπικης  άμυνας (και  δυσκολίες ζωής εμπλεκονται σ΄ αυτά)   που εχει εύηχα  ονοματα :  ''Punktum resistentiae  minoris''  στα  λατινικά  και ΄΄Σημείο  ελάσσονος αντιστασεως'' στα  αρχαια  μας...


Πρεπει ν' απασχολησεις,  όταν το εχεις αναγκη,   σχετικά  τον  γυναικολόγο  σου.. Μην   εχεις ενδιασμούς... Καθε  ιατρειο  εχει κατά καιρους  1-2  τετοια περιστατικά...


Παντως ένα ειναι  βέβαιο:  Τα ενοχληματα  θα  περασουν ξαγνικά και χωρίς  θεραπεια... Δεν ειδα καμία να εχει  πρόβλημα  εφ΄  όρου ζωής..


Φιλικά


Π.Ζ. [lo]


---------------
Δρ. Παρμενίων Ζησόπουλος
Μαιευτήρ - Χειρουργός - Γυναικολόγος
Κούσκουρα 3, 54622 Θεσσαλονίκη
Go Top
Προφίλ - dr.zissopoulos Αποστολή Mail - dr.zissopoulos
  Εκτυπώστε  
 
Cookies Απόκρυψη
Κάντε το Gyn.gr αρχική σελίδα στο browser σας
 
 ©gyn.gr 2002-2014 - Contact Site Owner - webmaster (a) gyn.gr - Designed with ASP-Nuke community v1.4 SP4
Όροι χρήσης - Προστασία προσωπικών δεδομένων - Προστασία πνευματικής ιδιοκτησίας
Page processed in: 0,6094 seconds.