Loading

 Gyn.gr Forum :: Γυναικολογικά θέματα
Καλώς ήλθατε Επισκέπτη   
Προς τα μέλη του Forum.   by admin on 20-07-2010 16:41:44
 ΜΗΤΡΟΡΑΓΙΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ.. 30-07-2010 07:43:26 
Maria_31
Joined: 27-06-2010 12:37:30
Μηνύματα: 5
Τοποθεσία

Καλημερα σας θα ηθελα να ρωτησω τι γινετε οταν ενα αντισυλληπτικο (yasminelle) προκαλει μητροραγια?εχω πολικυστικες οωθηκες και για φτιαξουμε τον κυκλο ξεκινισα αντισυλληπτικα,με αποτελεσμα να εχω μητροραγια.πριν απο ενα ετος ειχαμε παλι την ιδια ιστορια και εκανα μια δοκιμαστικι αποξεση για να σταματησουμε την μητροραγια,ειχε στρωσει και ο κυκλος,αλλα αυτο κρατησε μονο ενα χρονο.Η ιστολογικη απαντηση ηταν οτι ολα ειναι καλα και οτι το θεμα ηταν ορμονολογικο.πως μπορω να σταματησω την μητροραγια?ειπα να διακοψω το χαπι αλλα φοβαμε μην ερθει πιο πολλη αιμα.

IP Logged
 Απάντηση :ΜΗΤΡΟΡΑΓΙΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ.. 30-07-2010 09:04:15 
Κοφινάκος Παναγιώτης
Joined: 21-06-2010 13:18:39
Μηνύματα: 6,049
Τοποθεσία: Αθήνα

Αγαπητή φίλη.

Για ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα, θα επικοινωνήσεις με το γιατρό σου, για να σε δει από κοντά και να πάρεις οδηγίες.

Δε χρειάζονται καθυστερήσεις.

Φιλικά

Π.Κ.

IP Logged
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
 Απάντηση :ΜΗΤΡΟΡΑΓΙΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ.. 09-08-2010 13:19:01 
Maria_31
Joined: 27-06-2010 12:37:30
Μηνύματα: 5
Τοποθεσία

Καλησπερα σας και παλι,μιλησα με τον γιατρο μου για την μητρορραγια μου συνεστησε να συνεχισω τα αντισσυληπτικα,αλλα η αιμοραγια επεμενε και ο γιατρος μου λειπει με αδεια.τα σταματησα και κοπασε η ροη.Στο τηλεφωνο που μιλησα μαζι του μου ειπε για δοκιμαστικη αποξεση παλι,αλλα το θεωρο ματαιο.Η αιμοραγια προκληθικε απο τα αντισσυληπτικα και σιγουρα υπαρχει καποιο χαπι που να την σταματαει περαν τις δοκιμαστικης αποξεσης.και περισι καναμε δοκιμαστικη αποξεση για τον ιδιο λογο,αιμοραγια απο αντισσυλιπτικα και η ιστολογικη απαντηση ηταν καλη.Με εχει κουρασει αφαναστα ο γεγονος αυτο και ψαχνω απεγνωσμενα λυση στο να σταματησει η αιμοραγια,παλιοτερα μου ειχαν δωσει τα primolut για 10 μερες για να διακοπει η αιμοραγια,τα περνω ξανα μπας και σταματησει αλλα εχουν περασει ηδη 8 μερες και δεν σταματαει τελειος.να τα διακοψω? να παρω κατι αλλο?τι προτεινετε?

IP Logged
 Απάντηση :ΜΗΤΡΟΡΑΓΙΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΠΤΙΚΑ.. 09-08-2010 14:56:34 
Κοφινάκος Παναγιώτης
Joined: 21-06-2010 13:18:39
Μηνύματα: 6,049
Τοποθεσία: Αθήνα

Αγαπητή φίλη.

Αν μπορούσα να προτείνω κάτι, μέσω διαδικτύου, θα το είχα κάνει.

Σε παρόμοιες περιπτώσεις, μετά από γυναικολογική εξέταση και υπερηχογραφικό έλεγχο, αποφασίζει ο γιατρός αν θα χρειαστεί διαγνωστική απόξεση ή φαρμακευτική αγωγή.

Αν δε μπορείς να συνεννοηθείς με το γιατρό σου, υπάρχουν και τα εφημερεύοντα νοσοκομεία, τα οποία μπορούν να αντιμετωπίσουν επείγοντα περιστατικά.

Φιλικά

Π.Κ.

IP Logged
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
Page # 


Powered by ccBoard


Μετά την εγγραφή σας αν πιστεύετε ότι η σελίδα μας σας είναι χρήσιμη και εφόσον το επιθυμείτε ενσωματώστε την Μπάρα άμεσης πρόσβασης στο Gyn.gr στον περιηγητή σας
Με το πάτημα ενός κουμπιού, Συνδεθείτε και δείτε τις ερωτήσεις σας ή αναζητήστε θέματα από το πεδίο αναζήτησης ανά πάσα στιγμή.
Με την ενσωμάτωση της μπάρας βοηθάτε στην κατάταξη μας στο Alexa.com η οποία είναι πολύ σημαντική για την προώθηση του διαδικτυακού μας τόπου στην έυρεση χορηγών για να συνεχίσουμε αυτήν την προσπάθεια.
Untitled-2
Κάντε κλικ στο παρακάτω εικονίδιο για να κατεβάσετε την εφαρμογή.
Get our toolbar!

Συνδεδεμένοι χρήστες

0 Μέλη και 123 Επισκέπτες online

log