user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης , mirela , papad6761 και 249 επισκέπτες
Φόρτωση ... Σύρετε το εξώφυλλο για επανατοποθέτηση

MARIANNA28

  Registered Users Τελευταία εμφάνιση, 4 ημέρες πριν
Πληροφορίες
  • Έγινε μέλος 4 χρόνια πριν
Φίλοι
No friends yet
Κοινοί Φίλοι
No mutual friends yet
Pinned Items
Recent Activities
  • Συγνώμη ειλικρινά για τη λάθος ερώτηση
    1. Εμφάνιση Ερώτησης
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • Θα ήθελα τη βοήθεια σας για την αδερφή μου αυτή τη φορά.είχε επαφή την Κυριακή και επειδή δεν ήταν σίγουρη αν εγινε ατυχημα ελαβε το postinor αμέσως.σήμερα όμως υπήρξε σίγουρα ατύχημα με το προφυλακτικό.θα πρέπει να πάρει ξανά το χάπι της...
    Θα ήθελα τη βοήθεια σας για την αδερφή μου αυτή τη φορά.είχε επαφή την Κυριακή και επειδή δεν ήταν σίγουρη αν εγινε ατυχημα ελαβε το postinor αμέσως.σήμερα όμως υπήρξε σίγουρα ατύχημα με το προφυλακτικό.θα πρέπει να πάρει ξανά το χάπι της επόμενης μέρας;και αν ναι πάλι το postinor?αναμενόμενη περίοδος είναι στις 18 ιουλίου.σας ευχαριστώ πολύ
    Περισσότερα
    1. Εμφάνιση Ερώτησης
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • MARIANNA28 Απάντησε σε μια ερώτηση, Ellaone προς κ.Ζησόπουλο
    Άρα θα συνεχιστεί αυτή η μικροαιμόρροια και να αναμένω να έρθει πάλι περίοδος κανονικά την 28η ημέρα ή μπορεί να μετατοπιστεί;σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
    1. Εμφάνιση Ερώτησης
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
  • MARIANNA28 Ξεκίνησε μια Ερώτηση, Ellaone προς κ.Ζησόπουλο
    Για αρχή να ευχαριστήσω για όλες τις φορές που με βοηθήσατε!το πρόβλημα μου είναι το εξής:μετά απο ατύχημα με το προφυλακτικό πήρα μεσα σε 5 ώρες το ellaone. Μετά από 2 ημέρες αρχισε αιμα σε ροη περιοδου για 3 ημέρες.αλλά το θέμα είναι πως ακόμα...
    Για αρχή να ευχαριστήσω για όλες τις φορές που με βοηθήσατε!το πρόβλημα μου είναι το εξής:μετά απο ατύχημα με το προφυλακτικό πήρα μεσα σε 5 ώρες το ellaone. Μετά από 2 ημέρες αρχισε αιμα σε ροη περιοδου για 3 ημέρες.αλλά το θέμα είναι πως ακόμα και τώρα 10 μερες μετά τη λήψη του χαπιού έχω μικροαιμόρροια κυρίως στο σκούπισμα.τι συμβαίνει;γιατί δε σταματάει το αίμα;είναι συνέπεια του χαπιού;
    Περισσότερα
    1. Εμφάνιση Ερώτησης
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    Post is under moderation
    Stream item published successfully. Item will now be visible on your stream.
Δεν υπάρχουν δραστηριότητες εδώ.
Unable to load tooltip content.