user_mobilelogo
  1. xristi94
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015
Καλησπέρα σας!!! Είμαι 20 χρονων και εχω ακμη γι αυτό το λόγο η δερματολόγος μου, μου μου έφραψε αντιβίωση (minocin) την οποία ΄παιρνα για μια εβδομαδα( 5-1 έως 11-1) Ο κύκλος μου έχει διάρκεια 28-30 μέρες ωστόσο είμαι στην 33η μέρα και ακόμα να αδιαθετήσω κι εχω αγχωθεί ...... Να σας πω όμως οτι με το αγόρι μου έχουμε επαφές χωρίς προφυλαξη και το προφυλακτικό το χρησιμοποιούμε αλλά όχι πάντα και τελειώνει εξω ,πριν πέντε μέρες (δεν είμαι 100% σίγουρη) ακούμπησα αλλα τα σκούπισα κατευθείαν... Όμως να σας πω ότι εδω και τρεις μέρες εχω λευκά υγρά ( όπως και καθε φορα πριν απο καθέ περίοδο) ,εχω φοβηθεί ομως γιατί έχω ακούσει οτι τα λευκά υγρά μπορεί να σημαίνουν και εγκυμοσύνη.... τι να κάνω?????
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Το σκευασμα  που πηρες   , δεν  επηρεάζει την περιοδο..Μαλλον ο.... φοβος  εκτροχίασε τον  κυκλο,,, .Αν  η  καθυστερηση συνεχιζει   θα κανεις  ενα  τεστ κυήσεως,, Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.