user_mobilelogo
  1. Papq
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2015
Χρησιμοποίησα το νορλεβο μια εβδομαδα πριν ύστερα απο ενα απροβλεπτο γεγονός . Το έλαβα μεσα στο επομενο 24ωρο . Τωρα μια εβδομαδα μετα δεν εχω δει αίμα και εχω ενα πρίξιμο στο στήθος . Ειναι η πρώτη φορα που βλέπω τοσο έντονο και η πρώτη φορα που παίρνω ενα τέτοιου ειδους χάπι . Πιστεύεται οφειλεται στο χάπι ? πρέπει νΑ ανησυχώ που ακόμα δν είδα αίμα ? οπωσδήποτε πρέπει να έρθει αίμα μεσα σε μια εβδομάδα η κανονικά στην περίοδο ?
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη. Πιθανότερα θα έρθει η περίοδος τις ημέρες που την περιμένεις κανονικά. Φιλικά Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.