user_mobilelogo
  1. mariamara
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 02 Ιανουαρίου 2018
Γεια σας κ καλή χρονιά!
Είμαι έγκυος αφού το διαπίστωσα μετά από δύο μέρες καθυστέρηση περιόδου,
Τελευταία περίοδος μου ήταν 25/11 όπου κ ξεκίνησα την ημέρα που αδιαθετισα κ έπαιρνα minocin 100mg για κάποια σπυράκια στο πρόσωπο μου τα πήρα για 7 ημέρες κ μετά τα πετεξα. Στις 23/12 όπου περίμενα περίοδο δεν μου ήρθε κ μετά λίγες μέρες έκανα τεστ κ βγήκαν θετικά όπως κ χοριακη με τιμή 2770 .
Όλο αυτό τον μήνα έκανα διαφορά γιατί δεν περίμενα ότι θα μπουν έγκυος  πέρα από τα χάπια έβαψα μαλλιά έφτιαξα νύχια με τζελ αρκετές φορές έπιανα χλωρίνη για να καθαρίσω το σπίτι ..
Έχω ανησυχήσει πάρα πολύ με τα χάπια γιατί έχω διαβάσει διαφορά στο ιντερνέτ ότι πρέπει μετά από καιρό να μείνεις έγκυος κλπ..
Όντως πρέπει να ανησυχώ ?
Επίσης υπάρχει περίπτωση να είχα μείνει έγκυος από τον Νοέμβρη? Δηλαδή πριν πάρω τα χάπια κ να μου ήρθε η περίοδος γιατί τώρα δεν θυμάμαι κ αν η ροή αίματος ήταν όπως πάντα η λιγοστή γιατί έτσι κ αλλιώς τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί να μου κρατάνε 3-4 μέρες max.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη!
Tο  Minocin (για  τερακυκλινη προκειται, γνωστη  από  δεκαετίες) δεν πρεπει να χορηγειται  σε προχωρημενη εγκυμοσύνη (που εσύ  δεν  είσαι  μεσα στο δειγμα)  και σε παιδιά  ηλικίας  εως   8 ετων,
Στην φαση  αυτή  που  διανύεις , δεν υπαρχει  προβλημα. Ηρεμισε λοιπον. 
Πρωτα ας σε  δει ενας γυναικολογος  και μετά  ξαναμιλαμε..
Φιλικά 
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 02 Ιανουαρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.