user_mobilelogo
  1. annamari
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018
Κ Ζησοπουλε καλη σας μερα, Σας παρακαλω θα ηθελα τη βοηθεια σας, Ξεκινησα αυτον τον μηνα παλι τα σικλακκουρ γιατι ειχα ανωμαλίες αλλα ειμαι στο 10 χαπι χωρις να εχω παραλειψει κανενα και ειδα λιγο καφετια υγρα ..ανησυχησα πολύ..ο γιατρος μου ειπε οτι μπορει να κανουν και τα σικλακουρ μεσοκυκλικη αιμοροια..ειναι δυνατόν;;;;, ξερετε ποσο εκτιμω τη γνωμη σας ..εχω ανησυχησει πολυ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Μπορεί  εδώ  κι εκεί να συμβει  καμία  φορά (σε μένα δεν έτυχε να συμβεί ποτέ )..
Αν επαναληφθεί,  θα πρέπει  να  το δει  ο/η γυναικολογος  από  κοντά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.