user_mobilelogo
  1. Nikoletantasouu
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2018
Καλησπέρα, Ο γυναικολόγος μου, μου είχε πει μόλις μου ρθει η περίοδος του μήνα να ξεκινήσω το cyclacur, όσο έχω ψάξει δεν λέει πουθενά ότι πρέπει να το παίρνεις ενώ έχεις αίμα και έχω αγχωθεί λίγο, μπορείς κάποιος να μου εξηγήσει.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη,
Η συνήθης εντολή είναι, να το ξεκινάει κανείς την 5η ημέρα περιόδου, ώστε η επομένη περίοδος να εμφανιστεί 1-2 ημέρες μετά το τέλος της συσκευασίας και η περίοδος να εμφανιστεί την 28η μέρα . ..
Καμία φορά, η οδηγία αυτή μπορεί να τροποποιηθεί και πχ, όταν η περίοδος είναι πολύ έντονη, να το αρχίσει η γυναίκα από την πρώτη μέρα, ώστε να μειωθεί η ενοχλητική σε ένταση και διάρκεια περίοδος. Αυτό θα έχει σαν συνέπεια, η επόμενη περίοδος να έλθει μετά το τέλος της συσκευασίας, κάποιες λοιπόν μέρες νωρίτερα απόπ την 28η μερα και να έχει μία ΄΄λογικότερη ΄΄ ένταση και διάρκεια.. Υποθέτω, ότι αυτός πρέπει να είναι ο λόγος,
Δεν θα πάθεις λοιπόν τίποτε, αν το πάρεις και έτσι, όπως είναι γραμμένο στην συνταγή που έχεις, Αν η οδηγία ήταν μόνον προφορική, επιβεβαίωσε το και με ένα τηλεφώνημα στον ίδιο.
Φιλικά
Π.Ζ:) :)
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.