user_mobilelogo
  1. Artemis20
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012
Παρατηρω ενα πρηξιμο συνοδευμενο με πονο στους μαστους απο την δευτερη εβδομαδα ληψης και διαρκει περιπου μια δυο εβδομαδες μεχρι την διακοπη του χαπιου.  Αυτος ο πονος και το πρηξιμο πριν ξεκινησω τα χαπια συνηθως εμφανιζοταν οταν περιμενα την περιοδο μου . Ειναι φυσιολογικο? Ευχαριστω πολυ 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Είναι συνέπεια των χαπιών, συνηθισμένη αλλά όχι επικίνδυνη παρενέργεια.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.