user_mobilelogo
  1. ule
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010
eimai 23 xronwn ,epairna ta yasmin gia 2.5 xronia kai ta stamatisa ton proigoumeno mina. ekana sex me ton syntrofo mou xwris profylaxeis auto ton mina alla ekspermatwne exw apo ton kolpo. an epairna ta xapia tha eprepe na adiathetisw stis 26 tou mina. exw 3 meres kathisterisi. einai fysiologiko? yparxei pithanotita egymosynis? pote stamataei i drasi twn xapiwn, molis stamatisei kai i xrisi tous i thelei kapoio diastima na apobalei tis ousies o organismos? perimenw apantisi amesa... 
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Η δράση των αντισυλληπτικών σταματά άμεσα, με τη διακοπή χρήσης τους.
Είναι σύνηθες να καθυστερεί η πρώτη, χωρίς λήψη χαπιών, περίοδος, αλλά θα κάνεις ένα τεστ κυήσεως, για να είσαι σίγουρη.
Φιλικά
Π.Κ.
ΥΓ: ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.