user_mobilelogo
  1. nef
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 16 Απριλίου 2013
Καλησπέρα! Παίρνω το Gynofen 35 λόγω πολυκυστικών. Είχα μια σεξουαλική επαφή, με προφυλακτικό, το οποίο όμως κατά τη διάρκειά της βγήκε. Πρέπει να ανησυχώ ή το παραπάνω φάρμακο λειτουργεί ως αντισυλληπτικό και με προστατεύει; πρέπει να καταφύγω στο χάπι της επόμενης ημέρας;
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αν δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι, είσαι καλυμένη αντισυλληπτικά.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
 
Δεν εχω παραλειψει κανενα.Σας ευχαριστω πολυ για τη συντομη απαντηση.
  1. Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.