user_mobilelogo
  1. ksenia
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013
καλησπέρα σας ,
παίρνω τα yasmin πάνω κάτω ένα χρόνο.Σήμερα είναι το τελευταίο χάπι και παρασκευή περιμένω να αδιαθετίσω όμως επειδή θα λείπω για το Πάσχα θα ήθελα να καθηστερίσω τη περίοδο μου.Η γιιατρός μου είπε πως μπορώ να συνεχίσω απο αύριο με μια νέα συσκεασία εως το τέλος της και να έχω διακοπή στην ουσία για ένα μήνα.στη διαρκεια αυτού τ μήνα θα έχω αντισυλληπτική προστασία?μήπως θα επιβαρύνω τον οργανισμό μου?ευχαριστώ
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μπορείς να κάνεις αυτό που σου πρότεινε η συνάδελφος που σε παρακολουθεί και θα είσαι αντισυλληπτικά καλυμένη, για όλο αυτό το διάστημα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 30 Απριλίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.