user_mobilelogo
  1. maria19992
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 09 Ιανουαρίου 2014
Καλησπέρα! Θα ήθελα να κάνω εδω τν ερώτηση που με αφορα καθώς ο γιατρός μου έλειπε σε χειμερινές διακοπές και εγώ μόλις εφυγα για εξωτερικο.Εχω πολυκυστικες ωοθήκες και μετα την διακοπη των yasmenelle δεν έχει σταθεροποιηθει απόλυτα ο κύκλος μου,αλλα τις τελευταίες δυο φορές ήταν γύρω στις 40 μέρες.Ο γιατρος μου είχε δώσει τα dyphaston,να τα πάρω 28 μερές μετά την τελευταία μου περίοδο αλλά δεν τα πήρα γτ θα έφευγα.Στις 2.1 είχα ενα ατύχημα με τον συντροφο μου και πήρα το prostinor.Γίνεται τώρα να αρχίσω τα dyphaston? Είχα τελευταία περίοδο στις 26.11 !! 'Εχει περάσει υπερβολικός καιρός και ανησυχώ ακομά και για προηγούμενες επαφές αν και ήμασταν πάντα προσεχτικοί! Επίσης το προφυλακτικο ξαναέσπασε στις 3.1 αλλα δεν ειχε τελειώσει μέσα μου,το καταλάβαμε οταν βγηκε.Τα χάπια λοιπόν μπορώ να τα πάρω; Με συγχωρείτε αν ήταν μεγάλη η ερώτηση! Ευχαριστώ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! Τποτε δεν  επειγει  για  να παρεις τα Dufaston ... Μπορείς να  περiμένεις την επιστραφη σου  και  να ρωτησεις τον ιδιο τον γιατρό  σου.  Ki αυτό, επειδή λογικά, μετα  το postinor  θα περιμενα την εμφανιση    υποτυπωδους  αιμορροιας,  που μπορει βεβαια να φανει ακομη ,, Αν αργησει  πανω  παό 10  ημερες  από τοτε που το πηρες,  να συνεννοηθείς μαζι του  ..
Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 09 Ιανουαρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αρχικά ευχαριστώ για την απάντηση! Θα αργήσω πολύ να γυρίσω καθώς είμαι σε erasmus!
Απλά ήθελα να τα πάρω γιατί έχω τεράστιο πρόβλημα ακμής και όσο έχω καθυστέρηση χειροτερέυει! αφου το πήρα 3/1 θα περιμένω 15 μέρες μέχρι τις 18(γτ είναι και η αλλαγή περιβάλλοντος) και αλλιώς λέω να τα πάρω αν δεν το θεωρείτε προβληματικό! Για εγκυμοσύνη πιστέυω οτί δεν πρέπει να ανησυχώ,συμφωνείτε?
Ευχαριστώ ξανα~
 
  1. Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Επειδή  γυναικες  με   συνδρομο πολυκυτικων  εχουν  την  πιθανότητα να  κανουν μία  ωοθυλακιορρηξία  όποτε  να ειναι,  πρέπει να  βεβαιωθείς.  ότι  από την  τλευεταια  σχεση  (της  3.1.2-14  δεν μπορει  σεκαμια περιπτωση   να προεκυψε εγκυμοσύνη.. Καλου - κακου κανε ενα τεστ κυήσεως απο το φαρμακειο  , πριν ξεκινησεις   το νεο  χάπι.. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.