default_mobilelogo
    1. stellametz
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012
    Καλησπέρα γιατρέ. Είμαι 27 ετών. Επισκέπτομαι τακτικά τον γυναικολόγο μου και κάνω τις απαραίτητες προληπτικές εξετάσεις. Έκανα πρόσφατα και έναν ορμονολογικό έλεγχο, γιατί έχω μικρή ροή περιόδου. Το έχω εδώ και πολλά χρόνια, γι αυτό και ο γιατρός μου δεν το έβρισκε περίεργο. 2-3 μέρες συνήθως διαρκεί η περίοδος μου, ξεκινάει με κανονική ένταση και μειώνεται σιγά σιγά. Τα αποτελέσματα είχαν ως εξής:
    FSH 7,4
    LH 7,1
    Ε2 34
    ΤΕSTO 0.37
    Δ4 2,05
    17-OH PRG 0.57
    TSH 5.25
    INΣΟΥΛΙΝΗ 9,7
    PRL 58,4 
    Έγιναν τη δεύτερη μέρα του κύκλου μου. Την προλακτίνη την έκανα επανάληψη και την επόμενη φορά ήταν στο 14,5. Κατά τα άλλα ο γιατρός μου τα βρήκε όλα καλά. Απλά είδα ότι η E2 ήταν 34 με φυσιολογική τιμή κατά την παραγωγική φάση 10-160 pg/ml σύμφωνα με το μικροβιολογικό που έκανα τις εξετάσεις και αλλού ψάχνοντας στο internet ξεκινούσε από 30-160...και ανησύχησα. Είναι κάτι ανησυχητικό? Ο γιατρός δεν είπε κάτι...
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  Φίλη!
    Οχι,.,,  Οι τιμες στην συγκεριμενη  μερα  που έγιναν ,  ειναι καθησυχαστικές
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Ουφ...ησύχασα τώρα! Να είστε καλά! Ευχαριστώ πολύ! Και ο γυναικολόγος μου δεν είχε πει τίποτα...και απλά σκέφτηκε μήπως δεν τοπρόσεξε...!!! Είδατε και τα υπόλοιπα εκτός από την E2? :)
    1. Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Οταν  λεμε  ΄΄οι τιμές΄΄,   εννουμε  όλες...
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Οταν  λεμε  ΄΄οι τιμές΄΄,   εννουμε  όλες...
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Να ρωτήσω και κάτι ακόμη σχετικό με αυτά τα αποτελέσματα? Λίγες μέρες μετά τις ορμονικές αυτές, ξεκίνησα αντισυλληπτικά για λόγους αντισύλληψης και μόνο. Ξεκινήσαμε με yasminelle, 3 μήνες περίπου, είχα ενδιάμεση αιμόρροια και τα αλλάξαμε με Laurina. Το πρώτο τρίμηνο όλα καλά, που είναι και το τρίμηνο που συνήθως παρουσίαζονται προσωρινές παρενέργειες, μετά τον Αύγουστο όμως είχα ενδιάμεση αιμόρροια, παίρνοντας κανονικότατα τα χάπια, αφήσαμε να δούμε πως θα πάει...οι επόμενοι 2 μήνες ήταν καλοί και τώρα πάλι τα ίδια. Το συζητήσαμε σήμερα με τη γιατρό και μου είπε ότι μπορεί να μου δώσει πιο βαρύ χάπι, αλλά δε θέλει να με επιβαρύνει...και της είπα να τα σταματήσω...όλους αυτούς τους μήνες παιδεύιμαι και είναι κουραστικό να έχω το μισό μήνα σταγονοειδή αιμόρροια. Δε με πειράζει να τα σταματήσω. Με ξαναρώτησε πότε είχαμε κάνει ορμονικές και της είπα λίγο καιρό πριν τα ξεκινήσω και μου είπε να αφήσω κανένα τρίμηνο χωρίς χάπια και να ξανακάνουμε εξετάσεις. Εσείς με βάση αυτές τις εξετάσεις βλέπετε να υπήρχε κανένα πρόβλημα για τα χάπια? Σε όλους στρώνουν και εγώ παιδεύομαι...
    1. Παρασκευή, 09 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 5
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητπη   Φϊλη
    Με  τα αντισυλληπτικα  χαπια   εχεις   καποιο  προβλημα... Οι εξετασεις  ήταν  μια  χαρά...
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 6
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σα να λέμε δηλαδή δεν τα σηκώνει ο οργανισμός μου??? Ας είναι λοιπόν...επιστροφή στα προφυλακτικά! Δε θα σκάσουμε κιόλας! :D
    1. Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 7
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 8
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Γιατρέ, θα ήθελα και κάτι ακόμη. Σας είχα πει ότι θα σταματήσω τα αντισυλληπτικά, γιατί δε μου ταιριάζουν, είχα όλο προβλήματα. Έχοντας αυτό το μήνα που τα παίρνω από τη 16η μέρα σταγονοειδή αιμόρροια, μιλώντας με τη γιατρό μου, πήρα την απόφαση να τα σταματήσω. Αλλά έπρεπε να ολοκληρώσω την συσκευασία. Έτσι και έκανα. Την ημέρα που πήρα το τελευταίο δισκίο, έχοντας ελάχιστες σταγόνες αίμα ακόμη...ήρθα σε επαφή με τον σύντροφό μου, με προφυλακτικό. Είχαμε ένα ατύχημα στο τέλος, γλίστρησε και έμεινε μέσα μου, το τράβηξε προσεκτικά ο σύντροφός μου, χωρίς ελπίζω να ήρθα σε επαφή με σπέρμα. Δεν πήρα το χάπι της επόμενης μέρας, σκεπτόμενη ότι ήμουν στην 25η μέρα του κύκλου μου και αφού είχα πάρει και τα 21 δισκία. Έκανα καλά? Σωστά το σκέφτηκα? Το ότι είχα αίμα απ την 16η μέρα δε σημαίνει ότι είχα αδιαθετήσει, αλλά ότι είναι διαταραχή του χαπιού...έτσι δεν είναι? Και τώρα που δεν θα ξαναπάρω χάπι...να περιμένω κανονικά περίοδο μετρώντας από την 28η μέρα που θα αδιαθετούσα κανονικά? Γιατί και άλλες φορές με τα χάπια είχα σταγονοειδή αιμόρροια και την εβδομάδα διακοπής δεν αδιαθετούσα, αλλά συνέχιζα με τα χάπια και γινόταν ο κύκλος 28 μέρες. Τώρα το ίδιο ισχύει?
    1. Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 9
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Σωστά σκεφτηκες και σωστά  έπραξες..  Δεν θα μεινεις   από αυτή την σχέση  εγκυος..
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 10
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! :) Ησύχασα...! Ως προς το δεύτερο σκέλος της ερώτησής μου...Τώρα δηλαδή που σταμάτησα τα χάπια...να περιμένω περίοδο όπως παλιά? Ο κύκλος μου ήταν σταθερός...26-28 ημέρες περίπου...Αλλά μπερδεύτηκα με το πότε ξεκίνησε τώρα...γιατί από τις 8 Νοεμβρίου τελείωσα από αυτο το λίγο αίμα, εχθές, στις 23 δηλαδή. Είχε και την ίδια ροή...Κανονικά περίμενα στις 20 αλλά δεν κατάλαβα διαφορά στη ροή. Περίπου απ τις 20 να υπολογίζω?
    1. Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 11
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Μετά την διακοπή του χαπιού,  η πρωτη περιοδος μπορει  να  ελθει  με καποιες  μερες δαιφορά  μπρος  -  πίσω... Θα κανεις  υπομονη  και  από τον επομενο  κυκλο  θα μετρας  από την  πρώτη μερα περιόδου...
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 12
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Ευχαριστώ πολύ!!! :)
    1. Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 13
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 14


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.