user_mobilelogo
  1. dominique2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 03 Μαρτίου 2013
Καλησπέρα και πάλι,
 
δυστυχώς τα γεγονότα προχωρούν και προσπερνούν τις ερωτήσεις μου. Οπότε και τώρα πρέπει να συμπληρώσω και κάτι άλλο πριν μου απαντήσετε.
Στις 1/3/13, την 26η μέρα του cyclacur ηρθε η περίοδος. Στις 2 και στις 3/3 το αίμα ήταν τόσο πολύ, με πάρα πολλά πήγματα (κάθε μισή ώρα άλλαζα δύο σερβιέτες μαζί), οπότε αναγκάστηκα και πήγα στα επείγοντα. Στον υπέρηχο το ενδομήτριο ήταν 5 χιλ. και ο αιματοκρίτης 37 κι έτσι μου είπαν να αρχίσω τα cyclacur από σημερα και ότι με τόσο μικρό ενδομήτριο μάλλον θα σταματήσει η περίοδος. Στη συνέχεια ο γιατρός μου τηλεφωνικώς μου είπε να πάρω το χάπι συνεχόμενα για δύο κύκλους, δηλαδή χωρίς τη διακοπή των 7 ημερών για να αποφύγουμε τέτοιες αιμορραγίες.
 
Θα ήθελα και τη δική σας γνώμη. Αφού δεν βρέθηκε τίποτα παθολογικό στον υπέρηχο πιθανολογείτε ότι μακροπρόθεσμα θα με πιάσουν τα χάπια; Μήπως αν δεν χάσω κιλά δεν πρόκειται να στρώσει ο κύκλος μου με τίποτα;. Εσείς πώς θα το αντιμετωπίζατε;
 
Ευχαριστώ πολύ
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Ειναι  γεγονός, ΄οτι  μια σελιδα διαδικτυου  δεν  μπορει να προλαβει  γεγονότα, μια και δεν... εφημερεύει...  Απαντησεις δινουμε  όταν  εχουμε ελευθερο χρονο γι  αυτό  και ΄προσπαθουμε ν΄αντεπεξελθουμε..
Περιστατικά  σαν το δικό  σου έτσι  κι αλλοιως  δεν  λυνονται  παρα  μονον   '' από κοντά''.
Για  την θεραπεια  με  Cyclacur   ΄΄χωρίς διακοπή΄΄  :  Θα δείξει
Δεν εχω εμπειρία στο ειδος αυτό.. Γνωριζω  μονον εκεινη,  που  χορηγειται  από την 5η εως την  26η ημέρα  κυκλου,,,
Οπως ειπα  και προ  πολλού, σε περιπτωσεις  που  οι  μητρορραγιες  -  παρα την  όποια  θεραπεια -  δεν αντιμετωπιζονται,  ΄΄κάτι δεν πάει  καλά΄΄  και ισως ξαναχρειαστει  υστεροσκοπιση  και διαγνωστική αποξεση εκ  νεου.. 
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ευχαριστώ για την απάντησή σας γιατρέ,
 
Φυσικά και καταλαβαίνω ότι δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε επείγοντα θέματα από μια ιστοσελίδα και ότι γενικότερα ο ρόλος σας δεν είναι η υποκατάσταση του γιατρού από κοντά. Εγώ παρακολουθώ το έργο σας από το 2004 και έχω βρει πολλές φορές αναλυτικές απαντήσεις στα ερωτήματά μου που με βοηθούν περισσότερο ψυχολογικά αλλά και στο να μαθαίνω κάποια πράγματα.
 
Στο πλαίσιο αυτό θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: δεδομένου ότι μόλις ξεκινάω τα cyclacur, ύστερα από λίγες μέρες σταματάει το αίμα, αυτό δεν σημαίνει ότι η ορμονική θεραπεία με πιάνει; Αν υπήρχε κάτι στη μήτρα, φαντάζομαι δεν θα σταματούσε καθόλου το αίμα. Έχω ήδη κάνει δύο αποξέσεις. Πόσο πιθανό είναι να  υπάρχει κάτι στη μήτρα; Εννοείτε μήπως κακοήθεια; Μα τότε θα πρέεπι να χάσω τελείως την εμπιστοσύνη μου και στους γιατρούς και στις βιοψίες.
Επίσης, όσον αφορά το θέμα των κιλών, ο τελευταίος γυναικολόγος ήταν πολύ αυστηρός και μου είπε ότι αν δεν αδυνατίσω, δεν θα στρώσουν οι ορμόνες μου και ίσως πάω ακόμα και για αφαίρεση μήτρας. Στον υπέρηχο που έκανε κι εκείνος μου είπε ότι το ενδομήτριο είναι "τέλειο" και όλα είναι θέμα ορμονικής ανισορροπίας.
Φυσικά θέλω να πιστεύω ότι δεν θα είμαι πια αυτή η περίπτωση που δεν στρώνουν οι ορμόνες με τίποτα. Αλλά πάνω απ'όλα θα ήθελα τη δική σας γνώμη
 
Ευχαριστώ πολύ
  1. Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Το  ΄΄απο  κοντά΄΄,  ισχυει  απολυτα..
Στο  θεμα  της ΄΄απαντησης ΄΄ της  μητρορραγιας:  
Αν με  το χαπι   η  υπαρχουσα  μητρορραγια σταματα και παραμενει σταματημενη  μεχρι και την τελευτια μερα ληψης  της, τοτε είναι  βέβαιο,  ότι πρόκειται για   απλη  ορμονικη  διαταραχη..
Αν σταματα αρχικά  και στην πορεια  ξαναεμφανιζεται,   πορ΄ ολο  που δεν ξεχασες κανενα  χαπι, κάτι δεν παει  καλα και  στην  γυναικολογια δεν   χωρουν  άλλες λυσεις..
Πρέπει να κοιταξουμε τι συμβαινει  και μας  ενδιαφερει  φυσικά  ΄΄εκεινο το ένα΄΄.
Κι αυτό  μπορει να το αποκλεισεις  τωρα με  μία αποξεση  και πιο εξελιγμένα  - μια  και  ειναι  περιπεπλεγμένο περιστατικό -  κανοντας  πριν  μια υστεροσκοπιση.. Αν βρεθουν αυτά εν ταξει, τοτε να συζητησουμε   για.. ξεστρωτες ορμονες,  που δεν  στρωνουν  με οσα δώθηκαν..
Μια και  μιλησες  για   κακοηθεια..
Ε, ναι, αυτό μας ενδιαφερει... Ειδικά  υπέρβαρες κυριςς,  εχουν ΄΄κλίση΄΄ σε σοβαρά προβληματα ενδομητριου.
Στα υπ΄ οψη,  όπως τουλαχιστον από την μαικροχρονια  πείρα  μου εμαθα: 
Η πλεον επικινδυνη διάγνωση ειναι   το ΄΄δεν εχεις   τιποτε΄΄..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.