default_mobilelogo
    1. zamanfou
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 10 Αυγούστου 2010
    Καλημερα σε ολους!Επαιρνα αντισυλληπτικα(πρωτη φορα-πρωτη καρτελα)ομως λογω καποιου προβληματος υγειας αναγκαστηκα να παραλειψω εντελως το 15χαπι.(ειναι 21 στο συνολο)μετα απο 2 μερες αρχισα να εχω καφε αιμα και σιγα σιγα γινοταν κοκκινο.μου παρουσιαστηκε δλδ αιμα πριν καν κοψω τα χαπια.και με πονουσε η κοιλια μου,οπως οι πονοι περιοδου.κανονικη ροη..επισης αυτο συνεχιζεται κ ενω εχω κοψει τα χαπια απο το σαββατο και σημερα ειναι τριτη...
    ειναι φυσιολογικο επειδη παρελειψα εντελως το 15 χαπι?η πρεπει να ανησυχω?(γιατι διαβασα για αιμοραγια στις παρανεργειες)
    Σας ευχαριστω!Καλημερα και παλι!
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  Φίλη!
    Αυτό συνέβη  επειδή παρέλειψες  το ένα  χαπι...
    Μπορεις  - αν θέλεις - να  συνεχίσεις  με την επόμενη συσκευασία,  μια  εβδομάδα   μετά την  διακοπή της  θεραπειας .
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 10 Αυγούστου 2010
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.