user_mobilelogo
  1. LilyWasHere
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2010
Καλησπέρα σας!
 
Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για ένα πρόβλημα που προέκυψε
με την περίοδό μου:
Εδώ και πέντε μήνες περίπου πέρνω τα αντισυλληπτικά χάπια Qlaira και
η περίοδός μου έρχεται πάντα 1-2 μέρες πριν τη λήξη της κάθε συσκευασίας.
Αυτή τη φορά, τις 4 μέρες πριν την αναμενόμενη περίοδο, ήμουν σε διακοπές
και έκανα μπάνιο στη θάλασσα κάθε μέρα, αρκετή ώρα. Τα χάπια τα έπαιρνα
(και τα παίρνω ακόμα) κανονικά, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι
μια φορά το πήρα μία ώρα νωρίτερα από ότι συνήθως και ότι μια άλλη φορά
χρησιμοποίησα λίγο σπαθόλαδο, αλλά το αφαίρεσα κατευθείαν μόλις θυμήθηκα
ότι το αναφέρει στις οδηγίες του Qlaira.
 
Την πρώτη βδομάδα καθυστέρησης πήρα τηλέφωνο τον γυναικολόγο μου και
του εξήγησα όλα τα παραπάνω, και αυτός μου είπε με αρκετή σιγουριά να μην
ανησυχώ και πως η περίοδος θα έρθει. Αυτή τη στιγμή όμως έχει περάσει πάνω από
μιάμισι βδομάδα και δεν υπάρχει καμιά εξέλιξη.
Κάποιες μέρες πονάω σαν να έχω περίοδο, νοιώθω βάρος και κακοκεφιά κι έχω φούσκωμα.
Πρέπει να αναφέρω επίσης ότι τις μέρες πριν τις διακοπές πέρασα ένα σχετικά μεγάλο διάστημα
έντονου στρες και κούρασης και μερικές εξάρσεις αλλεργικού συναχιού, έχω διαβάσει
ότι αυτές οι καταστάσεις μπορούν να επηρεάσουν τον κύκλο.
Για κάθε ενδεχόμενο θα πάρω ένα τεστ εγκυμοσύνης για να μου φύγει το άγχος, αλλά
ανησυχώ επίσης για το μήπως δημιουργήθηκε κάποια επιπλοκή λόγω μπάνιων στη θάλασσα
και θα ήθελα να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας.
 
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Οχι, δεν  οφείλεται η καθυστερηση  στα  μπανια,  ή  σε στρες. Μαλλον  το ειδος του αντισυλληπτικου  δνε  σου ΄΄πάει'΄'΄...
Καλου  -  κακου  κανε πρωτα  εν  τεστ κυήσεως... Δεν  πιστευω  στα  σοβαρά  να εισαι  έγκυος,  αλλά  το  συγκεκριμενο χαπι περιεχει  διαφορετικό  οιστρογονο,  που  σε ολα   τα άλλα  αντισυλληπτικα   δεν εχει χρησιμοποιηθεί   ποτέ... Δεν  ξερεις λοιπόν  καμία φορά...
Μετά το αρνητικο τεστ,  να  συνεννοηθεις   εκ νεου  με  τον γιατρό  σου,  μηπως ειναι σκοπιμο  να   σου το το αλλαξει..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020.
  1. Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.