user_mobilelogo
  1. μαρια1
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 19 Αυγούστου 2010
ΓΕΙ ΣΑΣ.. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ)¨ Κ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ Κ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ..
ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΕΣΩΡΟΥΧΟ ΜΟΥ ΚΑΦΕ ΥΓΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ??? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ!!! ΣΟΣΣΣ..
ΕΥΧΑΙΣΤΩ..
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Επειδή δεν προσδιορίζεις αν είναι καθημερινό φαινόμενο ή συμβαίνει κάποιες ημέρες του κύκλου σου, το σωστό είναι να κλείσεις ραντεβού με το γιατρό σου για: γυναικολογική εξέταση, τεστ παπ και υπέρηχο έσω γεννητικών οργάνων.
Όλα αυτά, σε συνδυασμό με ένα καλό ιστορικό, θα σε βοηθήσουν στο πρόβλημά σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή   Φίλη!
Εκτός  από τα  παραπάνω έρχομαι  και   στην ωραία  σου φωτογραφία...
Η  σελιδα  μας εχει  περιπου 110.000 επισκέψεις  καθε μήνα....
Δεν  ξερω  αν το συνειδητοποιησες,  ότι  δεν  είμαστε ενα  ειδος  Face-book,  όπου  θα  θαυμασει κανείς ενα ωραιο  κορίτσι,,,   Διαχειριζόμαστε  κατά κανόνα  προσωπικά δεδομένα  και  μάλιστα  πολλες φορές  πολυ σοβαρά... Η  ανωνυμία  σου  με την φωτογραφία  περιοριζεται  σημαντικά... Ο...΄΄πασα  είς΄΄ από τον  κυκλο των γνωστων σου  μπορεί να  ξερει  αυτή την στιγμή, ότι σε  απασχολουν καποια  κολπικά  υγρά..Εν  ταξει, δεν ειναι κρατικό  μυστικό,  αλλά  ίσως δεν το εκεφτηκες ,,
Στεν  θεση   σου,  θα ζητουσα  από  τον admin να  αφαιρεσει την  φωτογραφία..
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
admin
Διαχειρηστής του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας άλλαξα το Avatar...
 
Aν δεν έχετε Ελληνικούς χαρακτήρες στο πληκτρολόγιο σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την διεύθυνση http://services.innoetics.com/greeklish/για μετατροπή των greeklish σε Ελληνικά χρησιμοποιώντας ctrl-c ctrl-v για να επικολλήσετε το μεταφρασμένο κείμενο στα πεδία της ερώτησης στο forum.
Με εκτίμηση Ο Αdmin
Ναι αυτός! Ο ένας και μοναδικός!Ο Admin! Πρόθυμος να σας βοηθήσει σε ότι απορία έχετε εκτός από Ιατρικά θέματα!
  1. Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.