user_mobilelogo
  1. zetarod
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 05 Σεπτεμβρίου 2010
γεια σας!
εδω και μια εβδομαδα παιρνω αντιβιωση για μια μολυνση που ειχα και δυστυχως μου παρουσιαστηκε κολπιτιδα. τι πρεπει να κανω? θα περασει μονη της η να παω στο γιατρο? κι  αν ναι τι εξετασεις να κανω?
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα επικοινωνήσεις με το γιατρό σου και θα σου προτείνει: είτε κάποιο αντιμυκητιασικό χάπι είτε κάποιο κολπικό σκεύασμα.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Κυριακή, 05 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.