user_mobilelogo
  1. Mail-user
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010
Χαίρεται!
Η αδελφή μου είναι έγκυος στον 2ο μήνα και, μετά από ένα κρυολόγημα ο γιατρός διέγνωσε ακροαστικά. Της συνέστησε αντιβίωση (Amoxil) και εισπνοές (Aerolin). Έχουμε ακούσει ότι η λήψη φαρμάκων στον πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης πρέπει να αποφεύγεται.
Ακολουθώντας την αγωγή αυτή, είναι πιθανό να υπάρξει κάποιο πρόβλημα στο έμβρυο?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή   φίλη,  για τεχνικούς λογους  αρχειοθέτησης θεμάτων  της σελίδας, παρακαλώ  να ρωτάτε στο forum σαν μέλος.
Οχι,  από την προτεινόμενη  αγωγή  δεν θα προκύψει  κανένα  πρόβλημα  στην μητέρα και το έμβρυο.
Με  φιλικούς χαιρετισμούς
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.