user_mobilelogo
  1. Mail-user
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010
Γιατρέ καλησπέρα!
Θα σας παρακαλούσα να με βοηθήσετε να λύσω ορισμένες απορίες μου. Πριν ένα χρόνο είχα κάνει ορμονικές (και όχι μόνο) εξετάσεις, για να διαπιστωθεί η αιτία της μη ομαλής περιόδου μου. Ο γιατρός μου διεγνωσε αυξημένα ανδρογόνα και μου χορήγησε τα Gynofen35, τα οποία και λαμβάνω εδώ και ένα χρόνο ακριβώς.
Στην τελευταία μου περίοδο παρατηρήθηκε η εξής ανωμαλία. Αδιαθέτησα κανονικά και είχα φυσιολογική ροή για 6 ημέρες. Την 5 και 6 μέρα δε, δεν είχα καθόλου ροή και υπέθεσα πως τελίωσε η περίοδος μου (από τότε που ξεκίνησα τα χάπια η περίοδος μου διαρκεί 6-7 μέρες). Την έβδομη όμως μέρα, παρουσιάστηκε πολύ έντονος πόνος χαμηλά στην κοιλιακή χώρα και αρχισε πολύ μεγάλη ροή, καθώς επίσης εμφανίστηκαν και αρκετά έως πολλά μεγάλα κομμάτια, τα λεγόμενα συκωτάκια. Η ροή αυτή κράτησε 7 ημέρες και με τη λήξη της πήγα στον γιατρό για εξετάσεις, όπου τότε διέγνωσε την ύπαρξη ινομυώματος στο εσωτερικό της μήτρας μου.
Πιστέυετε πως θα μπορούσα να έχω μείνει έγκυος, παρά τη λήψη των Gynofen35 και να απέβαλα λόγω ινομυώματος? Θεωρείται πως πρέπει να αφαιρέσω σύντομα το ινομύωμα, αφού, αν και δεν σκοπεύω να μείνω έγκυος αυτή τη στιγμή, αν μου προκύψει θέλω να το κρατήσω?
Και τέλος θα ήθελα να σας ρωτήσω, μπορεί το ινομύωμα να δημιουργήθηκε από τη λήψη των χαπιών? Αν διακόψω την λήψη των Gynofen35 πριν τη λήξη της καρτέλας, θα αδιαθετήσω αμέσως? Μέτα θα παραμείνει ο κύκλος μου σταθερός ή θα επανελθει στην πρώτερη ανώλη συχνότητά του? Κι αν κάποια στιγμή επιθυμήσω και πάλι να αρχίσω τη λήψη αντισυλληπτικών, πότε πρέπει να το κάνω?
Χίλια συγγνώμη για το μεγάλο και κουραστικό κείμενο μου, επειδή όμως έχω τρομάξει με αυτά που μου συμβαίνουν, προσπάθησα να είμαι όσο πιο αναλυτική μπορω, ώστε να λάβω μια πιο σφή απάντηση.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!!!
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Προφανώς  πιστεύεις,  ότι  με ένα  e-mail μπορεί  να   λυθουν όλα  σου τα ερωτήματα...
Λειπουν  ωστοσο   πληθωρα   πληροφοριών, με  πρωτη και  καλλιτερη την  ηλικια  σου,  το υψος  σου  και το βαρος  σου   και  το ειδiκοτερο  ιστορικό   με καποιες  λεπτομερειες   περι των καθυστερήσεων (καθυστερησεις  ημερων,  εβδομάδων,  μηνών, από πότε;)
Για το  ινομυωμα:
Αν πρέπει  ν΄αφαιρεθεί  ή οχι, εξαρτάται  κυρίως από την θεση του,  από το μεγεθος  του   και βέβαια από την  ηλικία της  γυναικας.   Προκειμενου  να έχει κανείς  άποψη,  είναι   απαραίτητο να δει  τις  υπερηχογραφικές εικονες.
Το Gynofen  δεν  προκαλεσε την εμφάνιση  του ινομυώματος.  Θα  το  εβγαζες (ίσως το ειχες κι  όλας ;) έτσι  κι αλλοιώς. Πρόκειται   για  συμπτωματική εμφάνιση. Πως και γιατί εμφανίζονται   ινομυώματα  δεν γνωρίζουμε   ακριβώς. Ομως  ειναι   γνωστό,  ότι   γυναικες  που παιρνουν   αντισυλληπτικα  δεν  εμφανίζουν  συχνότερα   ινομυώματα.  Γυναικες  με  καθυστερησεις  στην περιοδο,  έχουν  μεγαλύτερη πιθανότητα να εμφανισουν  ινομυωματα.
Με  την διακοπή της  αγωγής,  θα εμφανιστεί σε 2-3  ημερες  ''περίοδος''.   Τι  θα  συμβεί  με  τον  κυκλο μετά,  δεν το γνωρίζουμε  ακριβώς.  Συνηθως   επανέρχεται   η  προηγούμενη  κατάσταση.  Η  εξέλιξη   εξ   άλλου θα δείξει.
Κατά κανονα,  μπορείς  να ξαναχρησιμοποιήσεις  αντισυλληπτικά  -  αυτό  που πηρες  ήταν και αντισυλληπτικο  - αλλά   η  απόφαση έχει σχεση με το  τι θα γινει  με το θεμα του  ινομυωματος.  Εχει επισης σχεση, με  το  αν  υπάρχουν  αντενδειξεις για το χάπι (θρομβοφιλία; - προσδιορισμός  APC-Resistence).  Πάντως σε γυναικες  με υπαρχοντα ινομυωματα ,  συνήθως η αντισύλληψη δεν γινεται  με  αντισυλληπτικά  χάπια!
Σαφώς  και με τιποτε  δεν έμεινες  έγκυος  κατά την διαρκεια της   αγωγής (παντα με την προϋποθεση, ότι  δεν ξέχασες μερικά (ενα δεν  αρκει!)  χάπια.
Με  φιλικούς  χαιρετισμούς
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.