default_mobilelogo
    1. Mail-user
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010
    Γιατρέ μου τις τελευταίες μέρες μου συμβαίνει κάτι περίεργο.Όταν σκουπίζομαι  βλέπω λίγες σταγόνες αίμα οι οποίες εξαφανίζονται. Βρίσκομαι στην 37η μέρα του μηνιαίου κύκλου και ακόμη δεν έχω αδιαθετήσει. Συνήθως ο κύκλος μου διαρκεί 30-33 μέρες. Τι μπορεί να συμβαίνει? Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος??
    Ευχαριστώ
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή   Φίλη,
    μεταξύ  πολλων άλλων,  μπορεί να συμβαίνει κι  αυτό!
    Κανε ενα τεστ κυήσεως φαρμακειου  με τα πρωτα πρωινά   ούρα  αύριο  και ανεξαρτητως αποτελέσματος (ακομη κι  αν  το τεστ  ειναι αρνητικο!),  επικοινώνησε με τον γιατρό σου. Ιως πρέπει  να  σε δει, αν  δεν σε εξήτασε  προσφατα.
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.