user_mobilelogo
Woman και 301 επισκέπτες
  1. natassa
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010
Κύριε Ζησσόπουλε,
καλησπέρα.Θα ήθελα να θέσω την παρακάτω ερώτηση και περιμένω με ανυπομονησία την απάντηση σας. Πρέπει να υπογραμμίσω ότι στη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου με είχατε βοηθήσει πάρα πολύ.
Γέννησα στις 4 Φεβρουαρίου ένα αγοράκι με καισαρική τομή. Η ανάρρωση μου από την καισαρική ήταν σχετικά γρήγορη. Δυστυχώς δεν κατάφερα να θηλάσω για πολύ γιατί παρά τις προσπάθειες μου δεν είχα πολύ γάλα και το μωρό μου δεν χόρταινε κι έτσι έπαιρνε πάντα συμπλήρωμα. Με το γιατρό μου αποφασίσαμε να πάρω χαπάκια για να κόψω το γάλα. Χθές ήταν η τελευταία μέρα που πήρα τα χάπια αυτά.
Αυτό όμως που με απασχολεί, είναι ότι έχω ακόμη λόχια με περίεργη όμως τακτικότοτητα.Πιο συγκεκριμένα, ενώ για 3-4 μέρες μπορεί να μην έχω ίχνος αίματος, μετά μπορεί για κάποιες ώρες να έχω αρκετό κόκκινο καθαρό αίμα σαν περιόδου. Αυτό με τρομάζει γιατί πριν την εγκυμοσύνη, είχα διάφορα ορμονικά πρόβλήματα και δεν ξέρω αν μπορεί να εξακολουθο'ύν να υφίστανται. Επίσης σκέφτομαι μήπως υπάρχει κάποιο παθολογικό πρόβλημα.
Πόσες μέρες μπορεί να κρατήσει το αίμα αυτό? Από πότε και μετά αρχίζει να μας ανησυχεί το θέμα αυτό?
Από πότε μπορώ να αρχίσω να έχω σεξουαλικές σχέσεις?
Στις 40 μέρες, ο γιατρός μου ζήτησε να με δει ώστε να μου κάνει υπέρηχο. Πρέπει να έχω τελειώσει με το αίμα για να γίνει αυτό? Αν δεν έχει συμβεί αυτό, τότε τι γίνεται?
Δε θέλω να σας κουράζω περισσότερο. Περιμένω με αγωνία την απάντηση σας.
Με εκτίμηση
Νατάσσα
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Νατάσα
Ολ΄ αυτά που  μου γραφεις είναι φυσιολογικά  και γενικώς αναμενόμενα. Ισως και κουράστηκες   και  λίγο περισσότερο.  Μην ανησυχείς  λοιπόν.  Για το ραντεβού με τον γιατρό σου:  ως  τοτε  το αιμα  θα σταματήσει  και ίσως έλθει  και  η  περίοδος  λίγο ενωρίτερα!  Πάντως εξυπακούεται  ότι  τις λεχώνες τις βλέπουμε μετά την περίοδο. Ρώτησε τον  ομως  κι όλας  σχετικά.
Σχέσεις  μετά τον σαραντισμό!
Με  φιλικούς  χιαρετισμούς
Παρμενίων  Ζησόπουλος
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Κύριε Ζησόπουλε,
ήθελα να συμπληρώσω στη χθεσινή μου ερώτηση τα εξής. Χθές το βράδυ ένιωσα μια σύσπαση στη μήτρα σαν να είχα περίοδο. Αρχισε λοιπόν πάλι να βγαίνει αίμα με 1-2 πηγματα όπως ακριβώς στην περίοδο. Από τότε συνεχιζεται η ροή με τη μορφή όμως κόκκινης βλέννας.Έχοντας άκούσει ότι υποάρχει η πιθανότητα διαταραχών πήξης του αίματος στη λοχεία, έχω αρχίσει να ανησυχώ. Πρέπει να σημειώσω ότι δεν είχα μεχρι στιγμής τέτοιο πρόβλημα και ο γιατρός μου μετά την καισαρική μου είπε ότι οι εξετάσεις για την προθρομβίνη και την πήξη γενικά ήταν καλές.
Περιμένω με απίστευτη αγωνία την απαντηση σας.
  1. Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Νατάσα!
Οπως  είπα  και στο άλλο  μύνημα,  προφανώς έρχεται  ΚΑΙ η  περιοδος σου καπως ενωρίτερα από τις 40  ημέρες,  πράγμα αναμενόμενο συχνά,  όταν η γυναίκα  δεν θηλάζει.
Μόλις αυτή τελειώσει  (σε καμία εβδομάδα το πολύ),  θα σε δει  κι   ο  γιατρός  σου.
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.