default_mobilelogo
    1. salamina
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 09 Οκτωβρίου 2010
            Καλησπέρα κ.Ζησόπουλε,

        ονομάζομαι Κατέρινα κ είμαι 20 χρονών. Αντιμετωπίζω πρόβλημα πολυκυστικών ωοθηκών κ γι΄αυτό το λόγο παίρνω Gynofen 35 κ Androcur 10mg. Βρίσκομαι στον όγδοο κύκλο της θεραπείας κ μπορώ να πω ότι ο κύκλος μου έχει βελτιωθεί. Αυτό όμως που με προβληματίζει είναι η τριχοφυία μου. Ο γυναικολόγος μου μού ειχε πει ότι η γενειά της τρίχας είναι 4 μήνες όμως δε βλέπω να μού έχει φύγει. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι οι τρίχες σε ανεπιθύμητες περιόχες πέφτουν σιγά - σιγά όμως θα ήθελα να μάθω αν θα φύγουν εντελώς.   
         
        Κάτι ακόμα που θα ήθελα να μάθω είναι αν υπάρχει ενδεχόμενο να αποκτήσω ακμή μετά το πέρας της θεραπείας αυτής. Αυτό μπορεί να ''ακούγεται'' λίγο παράξενο αλλά κάποτε το έπαθα! Δηλαδή, πρίν από αυτή την οχτάμηνη θεραπεία που κάνω τώρα είχα ξαναπάρει Gynofen 35 και όταν τα σταμάτησα παρουσίασα μεγάλη ακμή σε πρόσωπο κ ράχη. Η δερματολόγος, αλλά κ ο τωρινός μου γυναικολόγος, μού είπε ότι αυτό το έπαθα επειδή η πρώτη θεραπεία με τα αντισυλληπτικά δεν έγινε σωστά. Φοβάμαι μήπως ξαναπάθω το ίδιο γιατί πέρασαν πολλοί μήνες μέχρι να επανέλθει το δέρμα μου με τη βοήθεια φαρμακευτικών αλοιφών που χρησιμοποίω μέχρι τώρα! 

         Επίσης, το τελευταίο που θα ήθελα να μάθω εντελώς ενημερωτικά είναι αν αυτή η θεραπεία των πολυκυστικών ωοθηκών σταματά ή εμποδίζει την ανάπτυξη. Όταν τα πήρα για πρώτη φορά αυτά τα χάπια ήμουν 17,5 χρόνων. Βέβαια, στην ηλικία που είμαι έχει σταματήσει η ανάπτυξη μου απλά θα ήθελα να μού λυθεί αυτή η απορία.

          Η γνώμη σας μού είναι πολύτιμη κ με συγχώρειται αν σας κουράζω.


                                                                                                      Με πολλή εκτίμηση, 
                                                                                                          Κατερίνα
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη !salamina
    Με  την συνδυασμενη  αγωγη  που κανεις,  θα εχεις  - ως προς  την τριχοφυϊα  και  ακμή -  βελτιωση...Αυτό μεταφραζεται,  ότι ισως  δεν  εξαφανιστεί  και τελείως....Υπαρχει βεβαια  και  δυνατοτητα  κλιμακωσης της  θεραπειας   της ακμης,  αλλα   αυτή προτεινεται  όταν  δεν γινεται  αλλιως..
    Ειναι   φυσικό επισης,  όσο κανεις την αγωγή ,  ο  κυκλος  οχι να ειναι  απλά  σταθερος  στην μερα,  αλλά  να  πετυχαινει  περιπου και την...ωρα... 
    Ωστόσο σταματωντας την αγωγη,  ο κυκλος  σου ειναι δυνατόν  να  επιστρεψει  σ΄αυτά  που ήξερε..
    Η  εξελιξη του υψους  οσυ δεν επηρεάστηκε  από την  θεραπεια.
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Σάββατο, 09 Οκτωβρίου 2010
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.