user_mobilelogo
  1. jull
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010
ειμαι 26 χρονων. 59 κιλα και 1,67 υψος. γενικα ειμαι αρκετα αδυνατη σε ολο το σωμα. το μονο που εχω ειναι λιγη κοιλιτσα. κανω γυμναστικη σε γυμναστηριο και γυμναζω ολο μου το σωμα.
οταν τρωω φουσκωνει αρκετα η κοιλια μου και φαινεται χοντρη!

θελω να μου πειτε τι τροφες πρεπει να τρωω ετσι ωστε να χασω την κοιλια μου σε συνδυασμο με την γυμναστικη μου.

δεν ξερω αν ειναι λιπος αυτο που εχω ή οχι. εχω και κλασσικα "πλαινα" που δεν ξερω πως θα φυγουν!
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
αρχικά, το βάρος σου σε σχέση με το ύψος βρίσκονται σε πολυ καλό επίπεδο. Τώρα, για την κοιλιτσα σου είναι φυσιολογικό να φουσκώνει κάθε φορά που καταναλώνεις ένα γεύμα. Βέβαια, αν αυτό το φούσκωμα συνοδεύεται από ενοχλήσεις όπως πόνος, ίσως να μην είναι και τόσο αθώο. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρότεινα να το συζητήσεις με ένα γαστρεντερολόγο.
Για τη μείωση του κοιλιακού λίπους μια προσεγμένη και εξατομικευμένη διατροφή είναι απαραίτητη. Η περιεκτικότητα της σε λιπαρά θα πρέπει να είναι σχετικά περιορισμένη χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα τα αποκλείσεις  από την καθημερινότητα σου. προιόντα ολικής άλεσης  , φρούτα και λαχανικά είναι απαραίτητα . κοτόπουλο, μοσχάρι άπαχο,ψάρι με χαμηλά λιπαρά, όσπρια και γαλακτοκομικά επίσης με μικρές ποσότητες σε λίπος είναι αναγκαία στο καθημερινό σου πρόγραμμα. Το βασικότερο όμως είναι να υπάρχει ποικιλία σε όλα τα παραπάνω για να μην παρουσιάσεις ανεπάρκειες σε θρεπτικά συστατικά ,μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Ιδιαίτερη προσοχή με το σίδηρό σου.
Τέλος, ένα σωστό πρόγραμμα γυμναστικής που θα εστιάζει στα συγκεκριμένα σημεία είναι απαραίτητο για να επιτευχθεί ο στόχος σου.
  1. Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.
Sorry, the discussion is currently locked. You will not be able to post a reply or a comment at the moment.