user_mobilelogo
evapan και 187 επισκέπτες
  1. Λυδία
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010
Καλησπέρα σας,
Πριν μια εβδομάδα μου παρουσιάστηκαν άλατα (άμμος όπως συνήθως λέγεται) στα ούρα και μετά από γενική ούρων και καλλιέργεια ούρων που βγήκαν καθαρές, ο γιατρός μου συνέστησε την αντιβίωση zinadol και πολλά νερά.
Πήρα την αντιβίωση για τέσσερις μέρες και αυτό που ακολούθησε ήταν κάποια ροζ κολπικά υγρά, χωρίς οσμή και με μια υποψία κνησμού, που ακόμα και τώρα δεν μπορώ να υποστηρίξω οτι όντως υπάρχει και δεν είναι ιδέα μου. Να προσθέσω οτι είμαι στην 14 μέρα του κύκλου μου και οτι η προηγούμενη περίοδος μου "κόπηκε" κάπως απότομα με την ιστορία των νεφρών μου, στην τρίτη μόλις μέρα. Κρίνετε οτι πρέπει να κάνω κάποια εξέταση; Προσπαθώ να αποφεύγω τα φάρμακα γιατί συνήθως λύνουν ένα πρόβλημα και δημιουργούν ένα άλλο...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Ο κνησμός, μπορεί να οφείλεται στην αντιβίωση, λόγω πιθανής κολπίτιδας και τα υγρά, ίσως να είναι της ωορρηξίας.
Αν δεν είναι ενοχλητικά τα συμπτώματα, δε χρειάζεται να κάνεις κάτι, σε αντίθετη περίπτωση, ας σε δει ο γιατρός σου από κοντά.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.