default_mobilelogo
    1. IRENE80
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 01 Δεκεμβρίου 2010
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ ΣΤΟΝ 8ο ΜΗΝΑ..ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΤΙΚΟ ΜΥΤΗΣ DEXA-RHINOSPRAY ΛΟΓΩ ΙΓΜΟΡΙΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΛΟΙΦΗ CANESTEN ΕΛΑΦΡΙΑΣ ΦΑΓΟΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ..ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΟΔΗΓΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΤΙΚΟ ΕΓΡΑΦΕ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ..ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ..

    ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΤΙΚΟ Ή H CANESTEN ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΜΩΡΟ??
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Στον  8ο  μηνα, το  μωρό  μπορει να επηρεαστεί  μονον   απ΄ ότι...επηρεάζει εσενα...
    Ουτε να το σκεφτεις  ότι κατι  θα παθει  ..Με τιποτε....
    Οι αντενδειξεις σ΄ αυτά  αφρουν την αρχή  της εγκυμοσύνης  κι αυτο  από φοβο,  μην  τυχόν καποιο  προβλημα στο παιδί κατα την οργανογεννεση, αποδοθει  στο  σκευασμα  και η εταιρεια  ανιτμετωπισει  δικαστικά προβληματα ..
    Επίσης  και  η Canesten δεν  μπορει να προξενησει  προβλημα ..
    Φιλικά
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 02 Δεκεμβρίου 2010
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.