user_mobilelogo
liman και 213 επισκέπτες
  1. anonimh90
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010
Καλησπέρα σας,
Είμαι 20 χρονών και έχω το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών.Είχα κάνει και νωρίτερα εξετάσεις στα 18,υπέρηχο και ορμονολογικές,όπως και πριν λίγες εβδομάδες.Για την ακρίβεια έχω μικροπολυκυστικές ωοθήκες.Τα συμπτώματα άρχισαν από μικρή ηλικία με έντονους πόνους περιόδου και αρκετά έντονη ακμή.Ο κύκλος μου ευτυχώς είναι σχετικά σταθερός και τακτικός,26-32 ημέρες. Το μεγάλο όμως πρόβλημα ξεκίνησε στα 18 όπου και έκανα τις πρώτες μου εξετάσεις.Ήθελα να ξεπεράσω το πρόβλημα της ακμής το οποίο με ταλαιπωρούσε πολύ μέχρι εκείνη την ηλικία και μετά από συνταγή του δερματολόγου μου κατέφυγα στη θεραπεία με χάπια accuran.Δεν ήμουν ενήμερη για τις πολυκυστικές ωοθήκες και φυσικά ούτε που φανταζόμουν ότι η αιτία της ακμής μπορεί να είναι γυναικολογική.Και επίσης για κακή μου τύχη δεν είχα επισκεφθεί ακόμη γυναικολόγο και ο δερματολόγος μου μετά από τόσες πιο ήπιες θεραπείες κατά της ακμής χωρίς αποτέλεσμα δεν σκέφτηκε καν να με ρωτήσει αν έχω επισκεφθεί γυναικολόγο ώστε να αποκλείσει το ενδεχόμενο πολυκυστικών ή να με παραπέμψει να το ψάξω.Τέλος πάντων,με τα χάπια μέσα σε 2-3 εβδομάδες το πρόσωπό μου ήταν πεντακάθαρο από θέμα ακμής,άρχισα όμως να παρατηρώ τριχοφυία στο πρόσωπο.Αρχικά ήταν ένα ανεπαίσθητο χνούδι σιγά σιγά όμως επιδεινώνονταν και μέσα σε 1 μήνα είχε γίνει πολύ έντονη και εμφανέστατη και φυσικά η ψυχολογία μου έπεσε στο ναδίρ.Όταν επιτέλους παραδέχτηκε και ο δερματολόγος την εμφάνιση της τριχοφυίας καθώς και την διαρκή επιδείνωσή της ήταν πλέον αργά αλλά με συμβούλεψε να επισκεφθώ γυναικολόγο όπως και έγινε. Έτσι λοιπόν επισκέφθηκα τον γυναικολόγο ο οποίος μου είπε ότι έχω μικροπολυκυστικές και μου μίλησε για αντισυλληπτικά τα οποία θα με βοηθούσαν στο πρόβλημα της υπερτρίχωσης σε συνδυασμό με τα accuran.Τα αντισυλληπτικά δεν τα πήρα καθώς πίστευα ότι τα ανεβασμένα ανδρογόνα που προκαλούσαν την τριχοφυία ωφείλονταν στα accuran.Πίστευα ότι αυτή η απότομη εμφάνιση τριχοφυίας στο πρόσωπο δεν συνέπεσε τυχαία με την περίοδο που έκανα τη θεραπεία,επομένως έριξα όλη την ευθύνη στα συγκεκριμένα χάπια και δεν έβρισκα το λόγο να επιβαρύνω τον οργανισμό μου με επιπλέον χάπια. Στη συνέχεια,αφού τελείωσα την θεραπεία της ακμής και με πολύ άσχημη ψυχολογία περίμενα πως το πρόβλημα της υπερτρίχωσης θα υποχωρούσε ύστερα από πολλούς μήνες βέβαια και σε συνδυασμό με laser.Έχουν περάσει 2 χρόνια και καμία βελτίωση,μάλλον επιδείνωση.Τζάμπα χρόνος,κόπος και πεταμένα λεφτά.Έτσι λοιπόν με ψυχολογία χειρότερη από ποτέ κατέληξα πάλι στο γραφείο του γυναικολόγου και του ενδοκρινολόγου.Η διάγνωση ήταν η ίδια που ήταν και πριν 2 χρόνια,έτσι επιβεβαιώθηκε ότι έχω το σύνδρομο και εμπιστεύτηκα τον ενδοκρινολόγο μου και εδώ και 2 βδομάδες παίρνω τα αντισυλληπτικά yasminelle,έπειτα από εξετάσεις που ήταν παραπάνω απο φυσιολογικές με εξαίρεση στις ορμονολογικές όπου DHEA-S ηταν άνω του φυσιολογικού και η τεστοστερόνη υψηλή αλλά σε φυσιολογικά επίπεδα. Τέλος,και καταλήγοντας σε αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω,είναι καλό να παίρνω τα yasminelle;;Στο φύλλο οδηγιών αναφέρονται παρενέργειες όπως ακμή και τριχοφυία.Νομίζω ότι για περιπτώσεις όπως η δική μου φτιάχτηκαν τα gynofen αν και 2ης γενιάς αντισυλληπτικά.Και νομίζω ότι σε ορισμένες περιπτώσεις χορηγούν και κάποιο αντιανδρογόνο μαζί με αυτά για καλύτερα αποτελέσματα.Ποια κατά τη γνώμη σας είναι η καταλληλότερη αγωγή για τέτοιες περιπτώσεις και σε τι βαθμό βελτιώνεται η υπερτρίχωση;θα μπορούσε να θεραπευτεί και σχεδόν εξ'ολοκλήρου; Θα εκτιμούσα πολύ μια γνώμη και σας ευχαριστώ εκ τω προτέρων. Υ.Γ.:Θα συμβούλευα οποιαδήποτε κοπέλα με αισθητικό πρόβλημα πριν επισκεφθεί τον δερματολόγο ή κάποιο ινστιτούτο να κλείσει ένα ραντεβού με γυναικολόγο και να μην πέσει στην ίδια παγίδα.Και σε οποιαδήποτε περίπτωση ακόμα και για ένα απλό έλεγχο να μην αμελεί ποτέ αυτό το ραντεβού. Υ.Γ.2:Μετανιώνω πολύ που δεν πήγα εξαρχής σε ένα γυναικολόγο και ακόμη περισσότερο για τον χρόνο που έχασα.Χρόνο πολύτιμο για την ηλικία μου και τα φοιτητικά μου χρόνια που αλλιώς ονειρευόμουν να ζήσω και είχα ξεκινήσει να ζω και όλη αυτή η κατάσταση με έκανε από τη μια στιγμή στην άλλη μελαγχολική,απαισιόδοξη,κλειστή,παθητική και ανασφαλή.Ελπίζω στη βελτίωση της υγείας μου ώστε να βελτιωθεί και η ψυχολογία μου και να πάψει η ζωή να περνά από μπροστά μου.Επιτέλους να καταλάβουν όλοι πόσο επηρεάζει αυτό το σύνδρομο όχι μόνο την υγεία αλλά και τον συναισθηματικό κόσμο μιας γυναίκας...
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη! 
Μην περιμενεις, εξ  αποστασεως  και χωρίς  να   σε γνωριζω  ούτε κατ΄ οψιν,  να  προτεινω τροποποιησεις  σε  θεραπειες συναδελφων  μου...
Το γνωστικό σου  επιπεδο ειναι  εξαιρετικά  υψηλο για μη ιατρό  και  συνιστώ  να συζητησεις  τους προβληματισμούς σου  με τον  γυναικολογο  που  σε  παρακλουθεί..
Για το  αποτέλεσμα  τυχον θεραπειας ... Μετα παροδο 4μηνου εχιε κανείς  σαφες   αποτελεσμα   και με συνεχιση  της αγωγης  αυτο  βελτιώνετια επι  πλεον..  Αρκετες  φορές  η εικονα  υποτροπαιζει,  οχι   ομως στον ιδιο βαθμά,  οποτε  η αγωγη  ξαναεφαρμοζεται..
Σπανια  παραμενει το βελτιωμενο αποτελεσμα   για παντα ...
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.