user_mobilelogo
  1. ΛΙΖΑ_1
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010
Γιατρέ Καλησπέρα,

Για λόγους υπογονιμότητας και μετά από 2 αποτυχημένες σπερματενχύσεις και 1 εξωσωματική, στις 25/11/10 έκανα λαπαροσκόπηση - υστεροσκόπηση, όπου μου έγινε καυτηριασμός ενδομητριωσικών εστιών στη δεξιά ωοθήκη. Η διάγνωση ήταν ενδομητρίωση Β' βαθμού σταδίου 7. Για θεραπεία μου χορηγήθηκε ένεση ELITYRAN 11,25mg 3μηνης εφ΄άπαξ διάρκειας. Την ένεση την έκανα 3/12 και ήμουν στην 17η ημέρα του κύκλου μου. Η προηγούμενη περίδος ήταν 17/11/10 και είχα την εντύπωση ότι δεν θα μου έρθει περίοδος για τους επόμενους 3 μήνες. Όμως σήμερα 16/12 μου ήρθε κανονικά η περίδος. Είχα την εντύπωση ότι η 3μηνη παύση της περιόδου θα ξεκινούσε άμεσα. Μήπως κατάλαβα λάθος?
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκρισή σας.


 
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μην ανησυχείς.
Συμβαίνει συχνά να υπάρχει περίοδος, παρά τη χορήγηση των ενέσεων που προκαλούν φαρμακευτική εμμηνόπαυση.
Μετά την τρίμηνη θεραπεία, μόλις έρθει η πρώτη περίοδος, θα επικοινωνήσεις με το γιατρό σου για υπερηχογραφικό έλεγχο και ανάλογες οδηγίες.
Καλή επιτυχία.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 17 Δεκεμβρίου 2010
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.