default_mobilelogo
    1. claireth
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011
    Καλησπερα...
    τα τελευταια 2 χρονια παιρνω τα yasminelle..χωρις κανενα προβλημα μεχρι στιγμης...προεκυψε ενα προβλημα ομως (απαραδεκτο απο μερους μου)...παιρνω το χαπι μου καθε πρωι στις 7..δυστυχως χθες..το εβγαλα απο τη καρτελα το ακουμπησα πανω στο τραπεζι...και απο κει και περα το κενο...δεν θυμαμαι αν το πηρα η οχι...εννοοειται πως οταν επεστρεψα απο τη δουλεια μου εψαξα παντου..αλλα δεν βρεθηκε βεβαια...
    συμφωνα με την καρτελα ημουν στην 1η μερα της 3ης εβδομαδας...και ειχα 2 επιλογες η θα επαιρνα αυτο που ξεχασα (πραγμα το οποιο δεν γινοταν) και θα συνεχιζα χωρις διακοπη και δευτερη...η θα τα σταματουσα (το οποιο εκανα στην ουσια)και τωρα περιμενω να αδιαθετησω μεχρι την Τριτη...η ερωτηση λοιπον ειναι η εξης...απο'δω και περα συνεχιζω κανονικα??πρεπει να προσεξω κατι ιδιαιτερα??
    ευχαριστω πολυ για το χρονο σας
    Κλαιρη
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  Φίλη!
    Αν σταματησες  το χαπι για να  έλθει  ηεπριοδος  σου, τοτε  θα   το ξαναξεκινήσεις (νέα  καρτέλλα!) μια  εβδομαδα  αργότερα,  όπως όταν ξεκινας  νέο  κυκλο...  
    Φιλικά
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.