default_mobilelogo
    1. nikitheod
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011
    καλησπερα γιατρε..........καλη χρονια.......ο,τι επιθυμειτε!!!

    εδω και ενα χρονο χρησιμοποιω αντισυλληπτικα yiasminelle...............χωρις κανενα προβλημα!!!τον τελευταιο καιρο αντιμετωπιζω μια συναισθηματικη διαταραχη και ο γιατρος μου μου προτεινε να χρησιμοποιησω για λιγους μηνες αντικαταθλιπτικα.....συγκεκριμενα τα ladoze.........!!!θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει περιπτωση το ενα να επηρεασει την αποτελεσματικοτητα του αλλου αντιστοιχα?????

    ευχαριστω......εκ των προτερων!!!!!!!!!!!!!!!
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  Φιλλη!
    Οχι, δεν θα  υπάρξει  επι πλεον προβλημα...
    Φιλικά
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Παρασκευή, 14 Ιανουαρίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.