user_mobilelogo
  1. Πηνελόπη
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011
Καλημέρα γιατρέ μου,

Έχω επικοινωνήσει πολλές φορές μαζι σας αλλά στην ενότητα των γυναικολογικών θεμάτων και πρέπει να σας πω πολλά συγχαρητήρια για την προσφορά σας στον διαδυκτιακό τόπο.

Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε κάτι λέγοντας μου την άποψη σας σε κάτι που με απασχολεί τις τελευταίες μέρες.
Την εβδομάδα από 17.01.11 μέχρι και 22.01.11 ήπια αντιβίωση ceclor 750mg για μια βροχίτιδα.
Σε επαφή με τον σύζηγό μου στις 26.01.11 παρατήρησα κατά την δυείσδηση ένα κάψιμο το οποίο κράτησε και μετά το τέλος της πράξης για κανένα τεταρτο.
Θορηβήθηκα και πήρα τον γυναικολόγο μου ο οποίος μου είπε να κάνω μια αγωγή για μύκητες η οποία δεν έχει τελειώσει ακόμα.

Η ερώτηση μου είναι κατά πόσο όλο αυτό μπορεί να είναι και μιας ήπιας μορφής ουρολείμωξη μιας και αισθάνομαι ακόμα ένα είδος καψίματος όταν σκουπίζομαι μετά από κάθε ούρηση.

Να σας πω ότι δεν είχα δυσουρικά προβλήματα ούτε τσούξιμο ούτε και τώρα φυσικά έχω κάτι τέτοιο παρά μόνο ένα ελαφρύ κάψιμο κατά το σκούπισμα.

Αν θέλετε ένα μικρό ιστορικό να σας πω ότι μία φορά πριν χρόνια είχα πάθει μια ουρολοίμωξη.
Είμαι 32 ετών έχω τεκνοποιήσει μία φορά και δεν έχω ιδιαίτερα γυναικολογικά προβλήματα πέραν μιας κύστης 3 περίπου εκατοστών στην δεξιά οωθήκη.

Θα εκτιμούσα την άποψη σας στο παραπάνω καθώς επίσης και ποια είναι η γνώμη σας για το αν θα ήταν καλό μετά το πέρας της θεραπείας για μύκητες που κάνω ήδη θα έπρεπε να κάνω και μια εξέταση - ανάλυση ούρων.

Φιλικά
Πηνελόπη
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλό θα ήταν να κάνετε μία γενική ούρων , απ την στιγμή που είστε σε αγωγή θα περιμένετε να τελειώσει η αγωγή σας κι αφού περάσουν τουλάχιστον 5 ημέρες τότε θα κάνετε γενική ούρων
  1. Τρίτη, 01 Φεβρουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.