user_mobilelogo
  1. efis
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011
Καλησπέρα σας!!
Έχω καθυστέρηση περιόδου για 2 μήνες, το οποίο είχε συμβεί και πριν 1 χρόνο, χωρίς ύπαρξη παθολογικών ευρημάτων μετά από ορμονολογικές εξετάσεις και κολπικό υπέρηχο. Πήρα αντισυλληπτικά για 9 μήνες για να αντιμετωπίσω την κατάσταση και από τότε που τα σταμάτησα, ξανά το ίδιο πρόβλημα. Ενδεχομένως να είναι ψυχολογικά τα αίτια, λόγω πένθους. Η ηλικία μου είναι 31 ετών.
Μετά από επικοινωνία με την γιατρό μου, πήρα Primolyt για 2 μέρες 2 χάπια ανά 12ωρο. Την Τετάρτη το πρωί πήρα τα τελευταία χάπια και μέχρι τώρα δεν μου έχει έρθει περίοδος.
Πόσες μέρες να περιμένω?? Πέρυσι που είχα ξανακολουθήσει την ίδια αγωγή, μου είχε έρθει περίοδος την 4η μέρα.
Και εκτός από αντισυλληπτικά, τα οποία με επηρεάζουν πολύ αρνητικά, η γιατρός μου πρότεινε ότι μπορώ να παίρνω για 1 εβδομάδα άλλα σκευάσματα και όταν τα διακόπτω, να μου έρχεται περίοδος. Ποιά η γνώμη σας?
Ευχαριστώ
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα περιμένεις μέχρι το Σαββατοκύριακο και αν δεν έρθει περίοδος θα ενημερώσεις το γιατρό σου.
Για την εβδομαδιαία λήψη των χαπιών, θα πρέπει να ρωτήσεις τον ίδιο που σε γνωρίζει.
Γενικά, δεν αντιμετωπίζεται η αιτία, με τον τρόπο αυτό αλλά το σύμπτωμα και δε μπορεί να συνεχιστεί για πολλούς μήνες.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.