default_mobilelogo
    1. nek1900
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011
    Καλημέρα σας. Πριν λίγες μέρες παρατήρησα κάποια καφέ υγρά...αποκλείεται να είναι περίοδος γιατι κανονικά είναι να αδιαθετήσω στις 20 του μήνα. Τι μπορεί να είναι; Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος; Να επισημάνω οτι εδώ και 2 μήνες περίπου χρησιμοποιώ τα χάπια curacne λόγω προβλήματος με την ακμή και η γιατρός μου είχε πει οτι υπάρχει πιθανότητα να έχουν παρενέργειες...ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Δεν πρόκειται για περενέργεια από τα χάπια που παίρνεις.
    Συνήθως, παρόμοια συμπτώματα τα κατατάσσουμε στην ορολογία: ορμονική διαταραχή.
    Είναι κάτι που αποκαθίσταται από μόνο του και δε χρειάζεται να ανησυχείς.
    Εκτός, αν υπάρχει υπόνοια για εγκυμοσύνη από τον προηγούμενο κύκλο.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.