user_mobilelogo
Βαλια και 549 επισκέπτες
  1. sofi-sofi
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011
Καλησπέρα

Κ. Ζησόπουλε έστειλα ερώτηση πριν λίγες ώρες σχετικά με ξάποιες εξετάεις αίματος αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω και κάτι ακόμη
έκανα τεστ παπ την 12η μέρα του κύκλου μου και είχε ήδη γίνει ωορρηξία από την 9η μέρα και αδιαθέτησα την 24η μέρα του κύκλου μου. Δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογικό. να μικραίνει δηλαδή ο κύκλος μου έτσι απότομα. Ίσως είναι και τυχαίο. Θα το παρακολουθήσω.

Αυτό που θέλω να σας πως είναι οτι εδώ και μερικές μέρες (δηλαδή λίγο πριν αδιαθετήσω) ένιωθα μια ενόχληση χαμηλά στην κοιλιά μου, που την έχω ξανανιώσει και άλλους 2-3 μήνες αλλά όχι τόσο έντονα. ο πόνος κρατάει πολύ λίγο. ούτε 5 δεπτερόλεπτα. νιώθω σαν να έχω ένα μπαλάλι στην κοιλιά μου (δεν πιάνω κάτι απλά έτσι νιώθω εκεινη τη στιγμή) και ξαφνικά με πιέζει. μετά από ελάχιστα δευτερόλεπτα τίποτα. αυτό το νιώθω εδω΄και 5 μέρες 2-3 φορές την ημέρα.
Αν είχα κάτι το έδειχνε ο υπέρηχος ή το τεστ παπ;
τι μπορεί να είναι;

ευχαριστώ πολύ.
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητη   φίλη!
Λογικά  θα το έδειχνε... Αν  π.χ.   ειχες ενα  κυστικο    ωχρό σωμάτιο (ότι  δηλ.  μπορεί  καμία  φορά να  προκυψει μετά την  ωοθυλακιορρηξία),  που μπορει  να προξενησει  παρόμοια  μικροενοχλήματα,   δεν  ειναι  δυνατόν  να διεφυγε της προσοχής του γιατρού  σου. 
Γιο κατι  αλλο προκειται,  μαλλον για  καποια σπαστικοτητα του παχέως εντέρου (συχνό  ενοχλημα,  που παρέρχεται  μονο  του. )
Για την  ωοθυλκιορρηξία την 9η  ημέρα ... Δεν  ειναι  παθολογική διαδικασία,  όταν μάλιστα  η  περιοδος έρχεται 14   ημερες αργότερα ,ειναι βεβαιο  ότι  αυτή  ηταν και καλης  ποιότητας..
φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.