user_mobilelogo
  1. Φία
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 08 Απριλίου 2011
Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. πριν μια εβδομάδα κατά τη σεξουαλική μου επαφή είχαμε ένα ατύχημα. το προφυλακτικό έμεινε μέσα στον κόλπο μου και κατ'επέκταση η εξσπερμάτωση έγινε μέσα σ'αυτόν. πήρα το χάπι της επόμενης μέρας (μια δόση) μέσα σε μια ώρα. Σημειώνω ότι το περιστατικό έγινε την 15η μέρα του κύκλου μου. την επόμενη μου περίοδο την περιμένω στις 16 του μήνα. έχω κάποια συμπτώματα όπως κόπωση, εφίδρωση, πονοκέφαλο, συχνοούρια και ομολογώ ότι αρχισα να αγχόνομαι για μια εγκυμοσύνη. επιπλέον σημειωνω ότι μετά τη λήψη του χαπιού δεν είχα καθόλου αιμοραγία. θα ήθελα να ρωτήσω αν τα συμπτώματα αυτά μπορεί να προέρχονται από το χάπι και πότε μπορώ να κάνω τεστ εγκυμοσύνης για να βεβαιωθώ? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρω
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Εγκυμοσύνη από την συγκεκριμένη επαφή δεν υπάρχει, κρίνοντας από την περιγραφή σου.
Θα πρέπει να κάνεις ένα τεστ το νωρίτερο στις 16 του μήνα, για να είσαι σίγουρη.
Τα συμπτώματα, έχουν να κάνουν και με το χάπι και με την ψυχολογική σου κατάσταση.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 08 Απριλίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.