user_mobilelogo
liman και 244 επισκέπτες
  1. ΜΜΑΡΙΑ
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 19 Απριλίου 2011
Γεια σας.Έχω ένα παιδί και μετά από τρεις αποβολές έκανα δύο εξωσωματικές στις οποίες έμεινα έγκυος και έχασα τα έμβρυα τις πρώτες εβδομάδες με φοβερή αιμορραγία(καμία σχέση με τις αποβολές πριν τις εξωσωματικές ) .Μου χορηγούσαν ηπαρίνη (clexane 0.2 & 06 ) ενώ δεν έχω πρόβλημα θρομβοφιλίας.Υπάρχει πιθανότητα οι τελευταίες δύο αποβολές να προκλήθηκαν από την ηπαρίνη ,λόγω και της μεγάλης ποσότητας αίματος ;
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Η χορήγηση ηπαρίνης, αναφέρεται στα πρωτόκολλα των εξωσωματικών και χρησιμοποιείται τακτικά, αφού υπάρχουν κάποιες μελέτες που αναφέρουν καλύτερα ποσοστά επιτυχίας με τη χορήγηση της ηπαρίνης χαμηλού μοριακού βάρους, όπως λέγεται.
Δεν υπάρχουν μελέτες όμως, οι οποίες να κατηγορούν την ηπαρίνη για αποβολές και αιμορραγίες και φυσικά στην περίπτωσή σου δεν ευθύνεται η ένεση για το ατυχές συμβάν.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.