user_mobilelogo
  1. kg90
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2011
Γεια σας! Είμαι 21 χρόνων και τον τελευταίο ενάμιση μήνα νιώθω, αφού τελειώνει η περιόδός μου, για κάποιες μέρες κι όχι συνέχεια, έντονο πόνο χαμηλά στην κοιλιά, πυελικά, που μοιάζει με εκείνο της περιόδου. Ο πόνος αυτός εμφανίζεται και υποχωρεί, παραδόξως, τις ίδιες περίπου ώρες κάθε μέρα, ενώ συνοδεύεται με γαστρεντερικές ενοχλήσεις (διάρροια κυρίως). Παρόμοιοι πόνοι με είχαν ξαναπιάσει πριν 8-9 μήνες όπου με υπερηχογράφημα είχαν βρεθεί 2 μικρά κυστίδια στη μία ωοθήκη και θεωρώντας η γιατρός ότι οφείλονταν σ'αυτό οι πόνοι μου'χε χορηγήσει αντισυλληπτικά για 3 μήνες. Με την επανεμφάνιση των πόνων πρόσφατα επισκέφθηκα έναν άλλο γιατρό, όπου με κολπικό υπερηχογράφημα διαπίστωσε ότι δεν υπήρχαν τα κυστίδια κι ότι όλα ήταν φυσιολογικά, λέγοντας ότι οι πόνοι μπορεί να οφείλονται σε άγχος. Για ενα διάστημα 3 εβδομάδων δεν είχα καμιά ενόχληση, ενώ πάλι τώρα με το πέρας της περιόδου μου με έχουν ξαναπιάσει. Διαβάζω διάφορα άρθρα και αναρωτιέμαι, οι πόνοι αυτή τη φορά (ίσως και την προηγούμενη)  μπορεί να οφείλονται σε ενδομητρίωση???

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
¨Αγαπητή Φίλη!
Οχι
Το ΄΄οχι΄΄  ομως    δεν μπορει να  ιεναι απόλυτο...
Δεν το  νομίζω  να εχεις ενδομητριωση...Τετοια  ακουμε καθημερινά.. Μαλλον το  πολυ διαδίκτυο δεν  σου κανει καλο...
Παρομοια ενοχληματα  ξεπερνιούνται  κατα κανονα,  ειτε  από μονα τους, ειτε  - αν  επιμένουν - με μια  ολιγόμηνη   αντισυλληπτικη  αγωγή...
Εξυπακούεται,  ότι  πρέπει  να προηγηθεί μία  γυναικολογικη εξέταση
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Σάββατο, 11 Ιουνίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ευχαριστώ πολύ που μου απαντήσατε! :)

Όμως, γιατί θεωρείτε ότι ίσως να περνούσαν τα συμπτώματα αυτά με κάποια αντισυλληπτική αγωγή?? Μπορεί να' ναι κάτι ορμονικό που τα προκαλεί? 
Γενικά, ο κύκλος μου είναι πολύ σταθερός και την προηγούμενη φορά που είχα πάρει αντισυλληπτικά για τα κυστίδια, είχε αποδιοργανωθεί. Έπειτα τα φοβάμαι λίγο, λόγω διαφόρων παρενεργειών που αναφέρονται!
Αυτό που σκέφτομαι τώρα, είναι μήπως όλα αυτά οφείλονται τελικά σε γαστρεντερολογικό πρόβλημα, ίσως χαμηλά, και επηρεάζουν τη μήτρα (η οποία έχει και οπίσθια κλίση) και γενικά όλο το πυελικό περιβάλλον??
  1. Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Ειπαμε,  πρωτα πρέπει  να  προηγηθει  γυναικολογική  εξέταση... Μπορει  να   ειναι κι  ετσι όπως λες.
.Ή  μπορει  να συμβαινει   και  κατι  άλλο.. 
Αναλογα  με την εντυπωση  που  αποκτα ο  γυναικολογος  από τα  ευρηματα και τον  τροπο  που παρουσιάζονται τα ενοχληματα από την γυναικα, θα κρινει  αν  προκειται   για  νευροφυτικά  συμπτώματα,  ή για ενοχληματα  που  οφειλονται σε ορμονικους  λογους..
Για το αντισυλληπτικο:  εξυπακουεται,  ότι  πριν  την συνταγογραφηση  θα γινει  στοιχειωδης  αιματoλογικός  έλεγχος  για θρομοβοφιλια (κυριως για  παραγοντα  Leyden -  APC-Resistence) και βεβαια  θα ληφουν  υπ΄οψη  οι ενδοιασμοί της γυναικας  γενικότερα.  
Η σελιδα μπορει  μονον  να δωσει κατευθυντηριες  συμβουλες  μονον με  βαση αυτά  που μας  πληροφορεί η γυναικα  μεσα σε λιγες γραμμες..
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολυ!
Θα το ψάξω και γαστρεντερολογικά, διότι με την πρόσφατη γυναικολογική εξέταση είχαν βρεθεί όλα φυσιολογικά και δεν έχω κάποια προβλήματα με την περίοδο ή κάτι άλλο που να φανερώνει ορμονική διαταραχή. Με ανησύχησε η περίπτωση ενδομητρίωσης γιατί οι πόνοι ήταν ίδιοι με αυτούς που νιώθω στην περίοδο, όμως τώρα εχουν υποχωρήσει και έχουν αντικατασταθεί με εντονη δυσκοιλιότητα και αίσθημα βάρους. ://
 
  1. Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
οΚ,
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.