default_mobilelogo
    1. -Sophia-
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 10 Ιουλίου 2011
    Παίρνω ομοιοπαθητικά χάπια εδώ και 2μήνες...αλλά από αυτό τον μήνα αποφάσισα να αρχίσω και τα αντισυλληπτικά yasmin και να τα παίρνω ταυτόχρονα!!Γνωρίζω ότι κάποια αναλγητικά,αντιπυρετικά αλλά και αντιβιοτικά επηρεάζουν τη δράση των αντισυλληπτικών, θα ήθελα όμως να ρωτήσω αν και το ομοιοπαθητικό χάπι θα επηρεάσει την αποτελεσματικότητα του yasmin.Σας αναφέρω (αν είναι χρήσιμο) το  ομοιοπαθητικό που λαμβάνω είναι natrium muriaticum.
     
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Οχι, δεν  θα  το επηρεάσει...
    Φιλικά
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.