user_mobilelogo
Δαναη και 153 επισκέπτες
  1. -Sophia-
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 10 Ιουλίου 2011
Παίρνω ομοιοπαθητικά χάπια εδώ και 2μήνες...αλλά από αυτό τον μήνα αποφάσισα να αρχίσω και τα αντισυλληπτικά yasmin και να τα παίρνω ταυτόχρονα!!Γνωρίζω ότι κάποια αναλγητικά,αντιπυρετικά αλλά και αντιβιοτικά επηρεάζουν τη δράση των αντισυλληπτικών, θα ήθελα όμως να ρωτήσω αν και το ομοιοπαθητικό χάπι θα επηρεάσει την αποτελεσματικότητα του yasmin.Σας αναφέρω (αν είναι χρήσιμο) το  ομοιοπαθητικό που λαμβάνω είναι natrium muriaticum.
 
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Οχι, δεν  θα  το επηρεάσει...
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.