default_mobilelogo
    1. βεβία
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2011
    καλή  σας μέρα,
    θα ήθελα να μάθω για τις συνέπειες που πιθανώς να έχουν τα αντισυλληπτικά χάπια στο σώμα μιας κοπέλας..
    μπορεί να προκαλέσουν άυξηση του βάρους; ή εξαρτάται από τον οργανισμό της κάθε γυναίκας ;
    ευχαριστώ .
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Αν δεν αλλαξεις  συνηθειες φαγητου,   δεν   θα εχεις αυξηση βαρους...Το φαγηοτ παχσινει, οχι το χαπι..  Μπορει  να  εχεις   μια διακύμανση  1000 γρ,  καθε  μηνα -  λιγο  πριν  την  αναμενομενη περιοδο  θα εισαι  κανενα κιλο  βαρυτερη  λογω κατακρατησης  υγρων -  που θα χανεται κατόπιν.
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Παρασκευή, 12 Αυγούστου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.