user_mobilelogo
Vicky1 και 183 επισκέπτες
  1. harouli
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 30 Αυγούστου 2011
Καλημερα σας.Ειμαι 23 ετων με σταθερο κυκλο 28 ημερων.Τελευταια μου περιοδος ηταν στις 12\08 και βρεθηκα με τον φιλο μου στις 18\08 και υπηρξε καποιο ατυχημα.Την ιδια μερα πηρα το χαπι της επομενης μερας.Αρχισε να πριζεται το στηθος μου και να εχω συμπτωματα περιοδου,μετα απο 9 μερες και ειδα για 2 μερες καφε υγρα.Μεχρι και σημερα το στηθος μου ποναει αρκετα εχω ιδιαιτερη ευαισθησια στις θηλες μου,και εχω αρχισει να αναρωτιεμαι.Να παρω τεστ εγκυμοσυνης,να περιμενω,τι να κανω?Σας παρακαλω πολυ απαντηστε μου γιατι δεν ξερω τι να κανω..
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το χάπι, δε χρειαζόταν να το πάρεις, αφού δεν ήσουν σε επικίνδυνες ημέρες.
Παρόλα αυτά, ένας λόγος παραπάνω να μην ανησυχείς για σύλληψη, λόγω του χαπιού.
Σε κάθε περίπτωση, τα συμπτώματα που αναφέρεις είναι παρενέργειες του χαπιού και ίσως διαφοροποιήσουν την πρώτη κανονική περίοδο, χωρίς να σημαίνει ότι υπάρχει κίνδυνος εγκυμοσύνης, από την συγκεκριμένη επαφή.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 30 Αυγούστου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.