user_mobilelogo
  1. λΕλένη
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 03 Σεπτεμβρίου 2011
Γειάς σας!
Είμαι 23 χρονών και πρόσφατα ο γυναικολόγος μου μου συνέστησε να κάνω κρυοπηξία για να αντιμετωπίσουμε την τραχηλίτιδα που έδιξε το τεστ ΠΑΠ και οι ακόλουθες εξετάσεις... Έτσι κι έγινε, έκανα την κρυοπηξία και μου έγραψε κάποια αλοιφή την οποία χρησιμοποίησα για μία βδομάδα όπως έλεγε η αγωγή! Κάπου την 5η μέρα άρχισα να έχω κόκκινα σημάδια και για κάποιες στιγμές ενοχλήσεις (όπως είναι ο πόνος όταν πας να αδιαθετήσεις). Σίγουρα δεν πρόκειται για την περίοδο μου γιατί παίρνω αντισυλληπτικά και έχω 10 μέρες μπροστά μου! Αναρωτιέμαι αν είναι φυσιολογικές αυτές οι ενοχλήσεις αλλά και οι κηλίδες που εμφανίστηκαν και εμφανίζονται τα πρωινά 10 μέρες μετά την κρυοπηξία... Μήπως δεν θεραπεύτηκε και πρέπει να επαναλάβω εξετάσεις τώρα και όχι σε 3 μήνες όπως μου σύστησε ο γιατρός; Έχω αρχίσει να ανησυχώ αλλά και δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει να εμπιστεύομαι τόσο το γιατρό μου...  Δεν έχω καταλάβει αν είναι κάτι σοβαρό και σίγουρα δεν μπορώ να έχω σεξουαλική ζωή με αυτό να με αγχώνει αλλά και να με ενοχλεί για τόσο καιρό! Νόμιζα ότι θα ήταν όλα εντάξει και πίσω στο φυσιολογικό μετά αλλά...
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
Θα περιμένω την απάντηση σας με τη συμβουλή και τη γνώμη σας...
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Ατυχώς δεν  μπορουμε  απ΄εδω  να εχουμε  άποψη...
Ειναι απαραίτητο   να ξαναγινει γυναικολογική εξέταση,,
Για  σεξουαλικές σχεσεις:  Δεν  το συζητώ,, Για την  ωρα απαγορεύονται..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων. Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, 4ος όροφος , Τηλ. : (2310) 279-272 Fax : (2310) 257-369 Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 03 Σεπτεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.