default_mobilelogo
    1. trancenails
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011
    γεια σας!προσφατα ξεκινησα τα αντισυλληπτικα υασμιν και θα ηθελα να μαθω αν μειωνεται η αντισυλληπτικη προστασια με ληψη δραμαμινων για το ταξιδι.αν μειωνεται τι πρεπει να κανω για να αποφυγω πιθανη εγκυμοσυνη?
    επισης μειωνεται αν παιρνω και πολυβιταμινες?
    Παρακαλω απαντηστε μ
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Δεν επηρεάζεται ούτε από τις δραμαμίνες (δε μιλάμε για κατάχρηση χαπιών) ούτε από τα πολυβιταμινούχα σκευάσματα η δράση των αντισυλληπτικών.
    Μην ανησυχείς, αρκεί να μην παραλείψεις κάποιο χάπι.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σας ευχαριστω παρα πολυ και συγχαρητηρια για το εργο που επιτελειτε
    1. Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation

    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.