user_mobilelogo
  1. novemberain
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011
Γεια σας! Θα ήθελα να με συμβουλέψετε για το τι πρέπει να κάνω μετά από παράλειψη αντισυλληπτικών δισκίων γιατί έχω μερδευτει.Κατ'αρχάς είμαι 19 και άρχισα να πάιρνω τα Yasminelle από την περασμένη Παρασκευή 14/10 που ήταν η πρώτη μέρα της περιόδου μου μόνο που κατα τη διάρκεια της βδομάδας  αυτής (νομίζω ή Τετάρτη ή Πέμπτη δεν θυμάμαι ακριβώς τη μερα δυστυχώς) παρέλειψα 1 δισκίο και από απροσεξία μου συνέχισα να παίρνω τα δισκία λανθασμένα,αγνοώντας ότι παρέλειψα μια μέρα. Έτσι π.χ  την παρασκευή πήρα το δισκίο της πέπτης στη θέση του χωρίς να το προσέξω και το ίδιο έγινε και το σάββατο,δηλαδή πήρα το δισκίο της παρασκευής  μπερδεύοντας τις μέρες..Όλο αυτό το συνειδητοποίησα χθες Κυριακή όταν πρόσεξα ότι είχα αίμα και τότε έλεγξα κουτάκι με τα χαπάκια και είδα το λάθος που έκανα.Τότε δεν ήξερα τι να κάνω και πήρα το χάπι του σαββάτου και της κυριακής μαζί τη συνηθισμένη ώρα επειδή θεώρησα ότι είχα παραλείψει μόνο 1 δισκιο, όμως τώρα δεν είμαι σίγουρη γι'αυτό που έκανα και ανησυχώ για τις επιπτώσεις που θα έχει αυτό στον κύκλο μου!  Τι θα πρέπει να κάνω?  Να σταματήσω να παίρνω τα δισκία?

Σας παρακαλώ απαντήστε μου το συντομότερο δυνατόν.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δεν θα εχεις επιπτωσεις... Συνεχισε το χαπι... 
Το  αιμα προηλθε  απο το χαπι  που ξεχασες.. Ολα τα  χαπια του αντισυλληπτικου σου ειναι  ιδια σε   πριεκτικοτητα...Δεν  παιζει ρολο  ποιο  πηρες πρωτα..
Τελειωσε τηνσυσκευασια  αυτή  και  μια  εβδομαδα  αργοτερα,  ξεκινησε την νεα... Στην εβδομαδα που μεσολαβει , θα έλθει  και  η  αναμενομενη  ΄΄κανονική΄΄  πειροδος..
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ωραία,πάλι καλά καθησυχάστηκα! Σας ευχαριστώ πολυ γιατρέ.
  1. Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γεια σας και πάλι!
Έχω κάποιες απορίες σχετικά μ'αυτό το θέμα που παρέλειψα το αντισυλληπτικό χάπι.. Βασικά όπως είπα και πιο πάνω είχα αίμα μετά την παράλειψη δισκίου αλλά έχω ακόμη,δεν έχει σταματήσειι . Την Πέμπτη όμως θα πάρω το τελευταίο δισκίο της συσκευασίας,δηλαδή το τελευταίο της 3ης βδομάδας. Τι γίνεται αν το αίμα δεν σταματήσει μέχρι εκείνη την μέρα? Υπάρχει περίπτωση να συνεχίσει επ'αόριστον και να μην υπάρξει καθόλου κανονική περίοδος? Εάν σε περίπτωση που σταματήσει το αίμα, δεν υπάρξει περίοδος εντός της βδομάδας χωρίς δισκία,τι θα πρέπει να κάνω? Ν'αρχίσω με νέα συσκευασία ή να μην πάρω καθόλου δισκία? 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  1. Τρίτη, 01 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Τελειώνοντας  την συσκευσία  ,  το  αίμα  θα  συνεχισει   για   λιγες μερες...  θα αρχσεις  κανονικά το επομενο  κουτι, εστω  κι αν η περιοδος  τυχει να  ΄΄σερνεται΄΄  ακομη...  Το αργότερο  τοτε  θα σταματήσει..
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 5
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ευχαριστώ για την απάντησή σας και ελπίζω να μην 'αποδιοργανωθεί' πολύ ο κύκλος μου. Α και κάτι άλλο που ήθελα να γνωρίζω, είναι αν τώρα,μετ'α απ'αυτή την παράλειψη, έχω μειωμένη αντισυλληπτική προστασία και για πόσες μέρες..Με τη νέα συσκευασία που θ'αρχίσω θα έχω άμεση προστασία ή θα πρέπει να περιμένω κάποιες μέρες για 'απόλυτη σιγουριά'?
  1. Πέμπτη, 03 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 6
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Και  τωρα  και  με  την νέα  συσκευασία,  η  αντισυλληπτικη δραση  δεν   ειναι  μειωμενη..
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Σάββατο, 05 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 7
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολύ γιατρέ.
  1. Κυριακή, 06 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 8
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Π.ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 9
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα και πάλι!

Έχω δυστυχώς παραλείψει και πάλι αντισυλληπτικά δισκία εξαιτίας βαρυφορτωμένου προγράμματος τις τελευταίες μέρες Αυτή τη φορά παρέλειψα 2 δισκία κατά τη διάρκεια της 2ης βδομάδας,δηλ.χθες το Σάββατο και την Κυριακή..Τι πρέπει να κάνω τώρα ??  Να πάρω τα 2 δισκία που παρέλειψα συν το σημερινό?
  1. Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 10
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Εσυ  καλη  μου  δεν  κανεις  για   αντισυλληπτικο χαπι...Κι  οταν εχεις προβλμα δεν  ρωτας  για αμεση  λύση  μαι ιστοσελιδα,  που δεν   εφημερευει,, Ειναι  μεν  φθηνοτερη  λυση,  αλλά  οχι  ....έγκαιρη..   Ελπιζω   να μην πηρε 3 χαπια σε  μια μερα...
θα έλεγα:  Σκεψου  καλλίτερα το προφυλακτικό... .
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 11
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Βασικά οχι δεν πηρα 3 μαζι, αλλά σταμάτησα το χάπι και λίγες μέρες μετά είχα αίμα όπως ήταν αναμενόμενο. Τελοσπάντων, θα υποστώ τις συνέπειες!
Ευχαριστώ όπως και να'χει.
  1. Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 12
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 13


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.