user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης , evapan και 252 επισκέπτες
  1. troumfita
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011
Γεια σας εχω μικροπολυκυστικές ωοθήκες και λαμβάνω αντισσυληπτικά ένα χρόνο λόγω του ότι είχα μητρορραγία και ακμή.θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: τον τελευταίο καιρό έχω αρκετά υγρά κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης.υπάρχει περίπτωση γι αυτό να ευθύνονται τα αντισσυληπτικά που παίρνω? κι επίσης έχω παρατηρήσει πως αυξάνονται ύστερα από πρωκτικό σεξ.ισχύει κάτι τέτοιο?
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Στις οδηγίες των χαπιών, αναφέρεται η πιθανή αύξηση της ποσότητας των κολπικών υγρών.
Αν τώρα, παρατηρήσεις διαφορά στο χρώμα ή στην οσμή, να ζητήσεις μια καλλιέργεια κολπικού εκκρίματος. από ένα μικροβιολογικό εργαστήριο.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.