user_mobilelogo
evapan και 204 επισκέπτες
  1. stavroula_m
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 01 Νοεμβρίου 2011
Αγαπητοί γιατροί καλησπέρα και καλό μήνα να έχουμε.
 
Η ερώτησή μου έχει να κάνει με το εξής: έχουν περάσει 8,5 μήνες από τότε που γέννησα (ΦΤ) και η περίοδός μου έρχεται κανονικά κάθε μήνα. Από το Μάιο λαμβάνω τα Yasmin καθαρά για αντισύλληψη. Εδώ και δυο τρεις βδομάδες, παρατηρώ τόσο κατά την ούρηση όσο και στο σκούπισμα, λευκά παχύρευστα υγρά, σαν βλέννη, αρκετά πηχτή θα έλεγα. Δεν έχω κάποια ενόχληση, όπως κοιλιακό άλγος, τσούξιμο ή κάτι άλλο. Χρειάζεται να επισκεφτώ το γιατρό μου για να κάνουμε καλλιέργεια ή παπ? Είναι ένδειξη κάποιου προβλήματος οι εκκρίσεις αυτού του είδους? Να σημειώσω τέλος πως τα υγρά αυτά δεν υπάρχουν σε καθημερινή βάση, απλά εδώ και 20 μέρες περίπου εμφανίζονται κατά διαστήματα..
 
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  Φίλη!
Κατι συμβαίνει,   μάλλον  απλό.. Υποθέτω   ότι  προκρίνεται  για ελαφρά  μυκητίαση  (περιγραφή εκκρίματος,  αντισυλληπτικο).. Ιδε  μικροσκοπική   εικόνα  νωπού παρασκευάσματος   κολπικού  εκκρίματος  σε περιστατικό  μυκητίασης
http://www.gyn.gr/images/phocagallery/candida%206.jpg
Δες πως  θα πας... Συνήθως ξεπερνιέται   και  μόνη της... Αν συνεχίζει και μετά την επόμενη περίοδο,  ας γινει  μία εξέταση   κολπικού εκκρίματος ...
Π.Ζ
 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.