user_mobilelogo
  1. nantia 22
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011
Καλησπέρα σας,
Πρόσφατα ακολούθησα θεραπεία για μήκυτες με χάπια και ενδοκολπική κρέμα για 1 εβδομάδα.Την τελευταία όμως μέρα της θεραπείας αδιαθέτισα και έτσι δεν έκανα την τελευταία δόση.Υπάρχει πιθανότητα να μην έχω θεραπευτεί εντελώς;Πάντως τρεις μέρες τώρα που έχει τελειώσει η περίοδος έχω εκκρίσεις (κυρίως κίτρινοπού χρώματος) αλλά κανένα άλλο σύμπτωμακολπίτιδας.Μήπως θα έπρεπε να κάνω τώρα αυτή την τελευταία δόση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη δόση που απέμεινε σε ένα από τα επόμενα βράδια.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.